ایتنا- با راهاندازی تجاری طرح ترابردپذیری، امکان تبلیغ و اطلاعرسانی برای اپراتورها به منظور حفظ مشترکان فعلی و جذب مشترک جدید فراهم شده است.
امکان تغییر اپراتور موبایل بدون نیاز به تغییر شماره، از دیروز به صورت رسمی بین ۳ اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل آغاز شد و نخستین قدم در فصل تازه رقابت اپراتورها بر سر مشترکان از دیشب برداشته شد.
به گزارش ایتنا از فارس، طرح ترابردپذیری شمارههای تلفن همراه (MNP) از دیروز به صورت رسمی بین ۳ اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل آغاز شده است.
با این طرح بدون نیاز به تغییر شماره موبایل امکان تغییر اپراتور فراهم میشود.
اگرچه این طرح به صورت آزمایشی از ۲۰ تیر تا ۳۰ مرداد ماه اجرا شده بود اما در این مدت اپراتورها اجازه تبلیغ نداشتند.
با راهاندازی تجاری این طرح، امکان تبلیغ و اطلاعرسانی برای اپراتورها به منظور حفظ مشترکان فعلی و جذب مشترک جدید فراهم شده است. طبق پیشبینیها انتظار میرود رقابت همیشگی بین اپراتورها که اخیرا حول محور سرعت اینترنت متمرکز شده بود، از این پس رنگ تازهتری به خود گیرد و جدیتر از قبل شود.
نخستین قدم در فصل تازه رقابت بین اپراتورها از اولین شب راهاندازی تجاری از کانال یکی از اپراتورها آغاز شد.
تنها یک روز پس از راهاندازی رسمی، تبلیغات رسمی اپراتورها به شکلهای مختلف آغاز شده است.