ایتنا - اوراکل با این کار، مشخصاً برندهایی را هدف گرفته که با استفاده از تکنیکهای بازاریابی سازمانبهسازمان، به دیگر شرکتها محصولات یا خدمات خود را میفروشند.
اوراکل بازاریابان سازمانبهسازمان را هدف قرار میدهد
2 شهريور 1395 ساعت 16:51
ایتنا - اوراکل با این کار، مشخصاً برندهایی را هدف گرفته که با استفاده از تکنیکهای بازاریابی سازمانبهسازمان، به دیگر شرکتها محصولات یا خدمات خود را میفروشند.
تحلیلگران هشدار میدهند که بهتر است صحت سطوح ارتباطی بازاریابی سازمانبهسازمان (یعنی یافتن سازمانهای دیگر بهعنوان مشتری)، به آزمایش گذاشته شود.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پیسیورلد، سختترین کار برای بازاریابان، عبارت است از بهروز نگه داشتن اطلاعات مشتریان؛ اما دست یافتن به افراد مناسب در جهان بازاریابی سازمانبهسازمان، چالشهای بسیار بزرگتری را بههمراه دارد.
اوراکل در هفته گذشته از بزرگترین بازار مربوط به دادههای مخاطبین پردهبرداری کرد. اوراکل با این کار، مشخصاً برندهایی را هدف گرفته که با استفاده از تکنیکهای بازاریابی سازمانبهسازمان، به دیگر شرکتها محصولات یا خدمات خود را میفروشند.
اوراکل گفته است که عرضه جدید این شرکت شامل اطلاعات مربوط به بیش از چهارصد میلیون کاربر تجاری و نیز تعداد بیشتری از شرکتهای امریکایی است. در این مجموعه، دادهها و اطلاعاتی از BlueKai، Datalogix و AddThis و همینطور شرکای اوراکل مانند Bombora، Dun & Bradstreet، FullContact نیز دیده میشود و دارای برخی اطلاعات مربوط به تحلیلهای بازار نیز میباشد.
بنابر اعلامیه اوراکل، این دادهها بیشتر از ایالات متحده گردآوری شدهاند؛ اما برخی از بخشهای بینالمللی سازمانبهسازمان نیز در آن به چشم میخورند و بازاریابان سازمانبهسازمان اکنون میتوانند از اطلاعات فراهمشده توسط اوراکل استفاده کنند.
کد مطلب: 44947
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44947/اوراکل-بازاریابان-سازمان-به-سازمان-هدف-قرار-می-دهد