ایتنا - فولکس واگن شرکت مادر آئودی، تفاهمنامهای را شرکتهای علیبابا، بایدو و تنسنت امضا کرد.
برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروههای فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگترین بازار خودروی جهان را افزایش دهد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، آئودی و شرکت FAW-فولکسواگن که جوینتونچر فولکسواگن و FAW Car است، تفاهم نامهای را با شرکتهای علیبابا، بایدو و تنسنت امضا کردند.
فولکس واگن که شرکت مادر آئودی است، گرفتار رسوایی تقلب در تستهای آلایندگی دیزلی شده است و در نتیجه از رقابت با خودروسازان جهانی برای طراحی خدمات دیجیتالی برای رانندگان عقب افتاده است.
مدیرعامل فولکس واگن روز یکشنبه در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی گفت: این شرکت روابطش با کاربران خودرو را حفظ کرده است و به همین دلیل مذاکرات با شرکت خدمات تاکسییاب آنلاین اوبر و غولهای فناوری گوگل و اپل را متوقف کرده است.
آئودی تحت توافق با شرکت جستوجوی آنلاین بایدو قصد دارد استفاده از برنامههای تلفن هوشمند در خودروهایش را بهبود ببخشد.
پروژههای آئودی با گروه بازی آنلاین و شبکه اجتماعی شامل کمک به رانندگان برای استفاده بهتر از برنامه "ویچت" است.
بر اساس گزارش رویترز، هدف آئودی از همکاری با علی بابا، طراحی خدمات اخبار ترافیک لحظهای و نقشههای سهبعدی است.
فولکس واگن در ماه مه ۳۰۰ میلیون دلار سهم در شرکت تاکسی یاب آنلاین "گِت" خرید.