ایتنا - شناخت محل تجمع مردم در شبکههای اجتماعی میتواند قدرت فوقالعادهای برای فرهنگسازی و آموزش در اختیار متولیان حوزه سواد رسانهای کشور قرار دهد.
آموزش ۵ میلیون ایرانی از طریق شبکههای اجتماعی و رسانهها
28 شهريور 1395 ساعت 12:02
ایتنا - شناخت محل تجمع مردم در شبکههای اجتماعی میتواند قدرت فوقالعادهای برای فرهنگسازی و آموزش در اختیار متولیان حوزه سواد رسانهای کشور قرار دهد.
محمد صادق افراسیابی دبیر کل همایش ملی سواد رسانهای و مسئولیت اجتماعی در دهمین نشست تخصصی سواد رسانهای و مسئولیت اجتماعی از آموزش برخی مهارتهای سواد رسانهای با استفاده از شبکههای اجتماعی پرمخاطب و رسانهها به ۵ میلیون ایرانی خبر داد و گفت: همایش ملی سواد رسانهای و مسئولیت اجتماعی از طریق تولید و انتشار محتوا در شبکههای اجتماعی و با همکاری شبکه ۵ سیما، رادیو گفتوگو، رادیو جوان، رادیو ایران، انجمن تولیدکنندگان نرمافزار تلفن همراه ایران و کانالهای مجازی خبرگزاریها و رسانههای پرمخاطب کشور توانست برخی مهارتهای سواد رسانهای را حداقل به ۵ میلیون نفر از مردم کشور آموزش دهد.
به گزارش ایتنا وی با اشاره به ظرفیتهای ویژه شبکههای اجتماعی برای انتشار و بازانتشار پیام خاطرنشان ساخت: شناخت محل تجمع مردم در شبکههای اجتماعی میتواند قدرت فوقالعادهای برای فرهنگسازی و آموزش در اختیار متولیان حوزه سواد رسانهای کشور قرار دهد.
سید مرتضی موسویان رئیس همایش ملی سواد رسانهای و مسئولیت اجتماعی نیز در ابتدای این نشست خاطرنشان ساخت: سواد رسانهای یک همایش علمی-پژوهشی صرف با مخاطب خاص نیست بلکه میخواهد با عموم مردم ارتباط برقرار کند. به همین خاطر ایده اولیه ما برگزاری جشنواره بود که انشاءالله به زودی شاهد برگزاری جشنواره سواد رسانهای و مسئولیت اجتماعی با محوریت ارزیابی محصولات دیجیتال توسط مردم در چارچوب سواد رسانهای خواهیم بود.
کد مطلب: 45448
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45448/آموزش-۵-میلیون-ایرانی-طریق-شبکه-های-اجتماعی-رسانه-ها