سرمایهگذاری ۵۰۰ هزار کاربر اینستاگرام برای فعالیت تجاری
ایتنا - اکثر سرمایهگذاریهای 500 هزار نفر در اینستاگرام برای فعالیتهای اجاری بوده است.
سرمایهگذاریهای انجام شده بر روی اپلیکیشن اینستاگرام در ۶ ماه گذشته دو برابر شده و به ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.
اینستاگرام که که امروزه یکی از نرمافزارهای محبوب در زمینه اشتراک گذاشتن عکس است توانسته به موفقعیتهای بسیاری دست پیدا کند. اکثر این سرمایهگذاریهای صورت گرفته مربوط یه شرکتهای تجاری میباشد.
این اپلیکیشن که در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون عضور دارد فرصت خوبی را برای شرکتهای تجاری ایجاد میکند تا مردم دنیا با آنها ارتباط بر قرار کنند.
به گفته مالکین این اپلیکیشن در ۶ ماهه گذشته حدود ۱.۵ میلیون دلار بر روی این اپ سرمایهگذاری به وجود آمده است.
این اپلیکیشن، اجازه به سرمایهگذار میدهد تا صفحه شخصی خاص خود را داشته باشد به این صورت که کاربران بتوانند از طریق اینستاگرام به راحتی با آنها در تماس باشند.