ایتنا - مهمترین دغدغه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، نرخگذاری متفاوت خدمات، عدم تناسب تعداد دفاتر با خدمات واگذارشده و عدم یکسانسازی دفاتر متعدد دستگاهها است.
رئیس کانون دفاتر پیشخوان
3 مشکل اساسی دفاتر پیشخوان دولت
تکلیف یکپارچهسازی دفاتر دستگاهها بر زمین ماند
خبرگزاری فارس , 18 مهر 1395 ساعت 10:24
ایتنا - مهمترین دغدغه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، نرخگذاری متفاوت خدمات، عدم تناسب تعداد دفاتر با خدمات واگذارشده و عدم یکسانسازی دفاتر متعدد دستگاهها است.
رئیس کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت با اشاره به مشکلات اساسی این دفاتر، از نرخگذاری متفاوت خدمات، عدم تناسب تعداد دفاتر با خدمات واگذار شده و عدم یکسانسازی دفاتر متعدد دستگاهها انتقاد کرد.
به گزارش ایتنا از فارس، علی فلاح حقیقی اظهار داشت: «نرخگذاری متفاوت خدمات، عدم تناسب تعداد دفاتر با خدمات واگذارشده و عدم یکسانسازی دفاتر متعدد دستگاهها از مهمترین دغدغهها و مشکلات فعلی دفاتر پیشخوان خدمات دولت است که مدتها بلاتکلیف مانده است.»
رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی توضیح داد: «در حال حاضر بسیاری از خدمات در دفاتر پیشخوان در مقایسه با دستگاه ارائهدهنده اصلی با قیمت پایینتر ارائه میشود که برای مثال تفاوت قیمت درخواست کارت ملی در دفاتر پیشخوان و دفاتر اسناد رسمی از جمله این موارد است.»
وی همچنین با انتقاد از عدم تناسب تعداد دفاتر با خدمات واگذارشده، گفت: در بسیاری از مناطق بیش از نیاز مجوز تاسیس دفتر صادر شده که به دلیل کافی نبودن تعداد خدمات، دفاتر با مشکل درآمد مواجه هستند.
فلاح حقیقی عدم تبدیل و یکسانسازی دفاتر متعدد ارائهکننده خدمت دستگاههای دولتی را از دیگر دغدغههای دفاتر پیشخوان دولت عنوان کرد و گفت: این مهم علیرغم پیشبینی در برنامه پنجم توسعه همچنان بر زمین مانده است.
کد مطلب: 45877
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45877/3-مشکل-اساسی-دفاتر-پیشخوان-دولت