ایتنا - به نظر میرسد خبر میل سیلزفورس، گوگل، والتدیسنی و ... برای خرید توییتر شایعهای بیش نبوده است.
مارک بنیوف مدیر اجرایی Salesforce برخی اخبار منتشر شده در مورد خرید توییتر توسط این شرکت را تکذیب کرد و گفت توییتر به درد کارهای ما نمیخورد.
به گزارش ایتنا از فارس، وی در گفتگویی با نشریه تایمز مالی گفته است که Salesforce هیچ برنامه ای برای خرید توییتر نداشته است. در هفتههای اخیر خبرهایی در مورد احتمال این معامله منتشر شد و برخی تحلیلگران نیز چنین اقدامی را حرکتی نامناسب با فعالیتهای تجاری Salesforce توصیف کردند.
البته Salesforce تنها شرکتی نیست که به عنوان خریدار احتمالی توییتر مطرح شده است. از گوگل، والت دیسنی و چند مجموعه دیگر هم به عنوان خریداران احتمالی توییتر یاد میشود. البته گفته میشود این دو شرکت هم تمایلی به خرید توییتر ندارند.
Salesforce پیش از این ۲.۸ میلیارد دلار برای خرید Demandware، 582 میلیون دلار برای خرید Quip و ۵۳۴ میلیون دلار برای خرید Krux هزینه کرده بود و به نظر میرسد مجموعه این خریدها با هدف ارتقای هوش مصنوعی در خدمات این شرکت صورت گرفته باشد.