ایتنا- آمار و ارقام جدید نشان میدهند که دیگر فناوری DSLR بهعنوان محبوبترین فناوری در بازار محصولات الکترونیکی خانگی ژاپن بهحساب نمیآید و واقعیت مجازی جای آن را گرفته است.
تمرکز ویژه بازار الکترونیک ژاپن بر روی واقعیت مجازی
9 آبان 1395 ساعت 21:33
ایتنا- آمار و ارقام جدید نشان میدهند که دیگر فناوری DSLR بهعنوان محبوبترین فناوری در بازار محصولات الکترونیکی خانگی ژاپن بهحساب نمیآید و واقعیت مجازی جای آن را گرفته است.
آمار و ارقام جدید نشان میدهند که دیگر فناوری DSLR بهعنوان محبوبترین فناوری در بازار محصولات الکترونیکی خانگی ژاپن بهحساب نمیآید و واقعیت مجازی جای آن را گرفته است.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وبسایت خبری تحلیلی Digitimes، بازار محصولات الکترونیکی خانگی ژاپن بهعنوان یکی از بازارهای مولف جهان نشاندهنده یک نسخه کوچک از رویکرد آینده بازار جهانی است.
به همین دلیل نیز محصولاتی که در این بازار مورد تائید قرار میگیرند و تمرکز بر روی آنها بسیار بالا رفته است میتوانند برای شرکتهای بینالمللی جذابیت بالاتری داشته باشند.
کد مطلب: 46220
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46220/تمرکز-ویژه-بازار-الکترونیک-ژاپن-روی-واقعیت-مجازی