ایتنا- به نظر میرسد که آمازون درزمینهٔ مدیریت بازار زیرساخت بهعنوان خدمات به برتری چشمگیری نسبت به سایر شرکتها دست پیدا کرده است و توانسته است تا این بازار را به کنترل خود دربیاورد.
به نظر میرسد که آمازون در زمینهٔ مدیریت بازار زیرساخت بهعنوان خدمات به برتری چشمگیری نسبت به سایر شرکتها دست پیدا کرده است و توانسته است تا این بازار را به کنترل خود دربیاورد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وبسایت خبری تحلیلی Digitimes، مفاهیم جدیدی مانند زیرساخت بهعنوان خدمات را میتوان عناصری بسیار مهم در ردههای بالای مدیریت فناوری دانست.
شرکت کردن یک غول فناوری در چنین ردهای میتواند آینده شرکت مربوطه را تغییر بدهد و به همین دلیل نیز تنها بزرگان فناوری در این رده مشغول به فعالیت هستند.
حال آمار و ارقام بهدستآمده نشان میدهد که شرکت آمازون توانسته است تا برترین شرکت حاضر در بازار زیرساخت بهعنوان خدمات نام بگیرد.
تحقیقات مرکز سینرژی نشان داده است که شرکت آمازون بهتنهایی کنترل ۴۵ درصد از تمامی بازار جهانی زیرساخت بهعنوان خدمات را در اختیار دارد که این آمار بالاتر از هر شرکت دیگری است.
همچنین آمازون در زمینهٔ بازار پلتفرم بهعنوان خدمات نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد ولی موفقیت آنها در این بازار بهاندازه موفقیت آنها درزمینهٔ بازار زیرساخت بهعنوان خدمات چشمگیر نبوده است.