مایکروسافت سیستمهای CRM را برای سازمانهای کوچک سبک کرد
ایتنا - این اقدام در راستای اهداف جدید مایکروسافت برای تمرکز هرچه بیشتر بر سازمانهای کوچک انجام میشود.
سازمانهای کوچک که نیازمند یک ابزار کارآمد هستند تا بتوانند ارتباطات خود را با مشتری مدیریت کنند، هماکنون میتوانند یکی از کاربردیترین ابزارهای مایکروسافت را مورد استفاده قرار دهند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پیسیورلد، مایکروسافت روز گذشته سیستم جدیدی با نام Outlook Customer Manager عرضه کرد که نسخه سبک شده سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) محسوب میشود.
این ابزار جدید به سازمانهای کوچک امکان را میدهد تا بتوانند رفتار مشتریان خود را دنبال کنند، قراردادهای منعقد شده را بررسی نمایند، فعالیتهای سازمانی را ردیابی کنند و همه فعالیتهای مرتبط را زیر نظر بگیرند. تمامی این اقدامات از طریق حساب کاربری افراد در سرویس Outlook انجام میشود.
گفتنی است این اقدام در راستای اهداف جدید مایکروسافت برای تمرکز هرچه بیشتر بر سازمانهای کوچک انجام میشود. شرکت مایکروسافت اوایل سال جاری میلادی محصول جدیدی را با نام Bookings عرضه کرده بود که به عنوان یک سرویس کارآمد برای مدیریت قرارهای مشتری و خدمات تجاری به آنها مورد استفاده قرار میگرفت.
بدین ترتیب این اقدام مایکروسافت رقابت جدیدی با شرکت Salesforce و دیگر شرکتهای بزرگ نرمافزار در حوزه سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری محسوب میشود.
شایان ذکر است سازمانهایی که هماکنون از سیستم Office 365 Business Premium به صورت اشتراکی استفاده میکنند، قابلیت به کارگیری نسخه جدید نرمافزار CRM مایکروسافت را نخواهند داشت.