ایتنا- اسنپ¬اینک (Snap Inc) میلیون¬ها دلار برای بهتر شدن واقعیت افزودهاش هزینه کرده است.
صرف هزینه میلیون دلاری شرکت اسنپ برای ارتقاء
7 دی 1395 ساعت 22:35
ایتنا- اسنپ¬اینک (Snap Inc) میلیون¬ها دلار برای بهتر شدن واقعیت افزودهاش هزینه کرده است.
سازندگان اسنپچت (Snap Chat) با سرعت تمام به سمت یک عرضه اولیه عمومی (IPO) در حرکت هستند. طبق گزارشهایی که The Calcalist منتشر کرده، شرکت مادر یعنی "اسنپ" اخیرا یک شرکت واقعیت افزوده دیگر به نام سیماجین(Cimagine) را با هزینه ۳۰ الی ۴۰ میلیون دلاری به دست آورده است. ظاهراً قرار است این شرکت در کنار اسنپ چت تبدیل به آخرین حلقه مربوط به دستهبندی تحقیق و توسعه(R&D) اسنپچت شود، که بدون شک به ارتقاء برنامههای تعطیلات اسنپ چت و سیماجین خواهد انجامید.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، برخی از صحبتهایی که مسئولان شرکت اسنپ چت مطرح کردهاند جالب توجه است. آنها اعلام کردهاند: شاید ما با خرید یک شرکت دیگر(اسرائیلی) مورد بحث در معرض حدس و گمانهای خطرناک قرار بگیریم و انتقاداتی بر ما وارد شود، امّا، آنچه مهم است اینکه این خرید میتواند به اسنپ اینک کمک کند و مقدار پول بسیاری برای شرکت به ارمغان بیاورد.
مسئولان شرکت اسنپ چت همچنین تصریح کردهاند: اگر تاکنون درباره سیماجین نشنیدهاید، بدانید که این شرکت در چند سال گذشته هزینههای زیادی برای ساخت برخی تکنولوژیهای واقعیت افزوده مخصوصا نرمافزاری که به برندها و خردهفروشها اجازه میدهد محصولاتشان را در فضای مجازی در مقابل دوربین گوشیهای هوشمند به نمایش بگذارند، صرف کرده است. ما شرکتهایی مانند گوگل نداریم که این کار را با تانگو (Tango) انجام دهد، اما پیادهسازی خاص نیازمند دوربینها و سنسورهای اضافه ست که سیماجین نیازی به آنها ندارد. به هرحال، کمبود سختافزار اضافی افرادی را که از طریق نرمافزاری دید واقعا خوبی دارند وادار میسازد تا به عملکردی قویتر دست یابند.
کد مطلب: 47199
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47199/صرف-هزینه-میلیون-دلاری-شرکت-اسنپ-ارتقاء