کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرویس‌های وب آمازون، خدمات هوش مصنوعی جدیدی ارائه می‌دهند

12 بهمن 1395 ساعت 15:06

ایتنا- این شرکت اعلام کرد که قصد دارد اکثر داده‌های سنگین را برای مشتریان محصولات یا خدمات مربوط به شرکت خود حذف کند و با ارائه الگوریتم‌های یادگیری عمیق‌، هوش مصنوعی را در اختیار یکایک توسعه دهندگان قرار دهد.




سرویس‌های وب آمازون، مجموعه‌ای از خدمات وب هستند که شرکت آمازون بر روی بستر ابر خود و از طریق اینترنت به عموم عرضه می‌کند.
سرویس‌های مورد بحث، زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را به صورت سرویس‌های انعطاف‌پذیر به مشتریان اجاره می‌دهد.

ای.دبلیو.اس (AWS)، اخیراً تعداد انگشت‌شماری از خدمات جدید هوش مصنوعی خود را ارائه کرده است. در بین محصولات جدیدی که معرفی شده، پلی(Polly) و لکس(Lex) وجود دارد که پلی یک سرویس تشخیص چهره است که می‌تواند به اپلیکیشن‌ها اضافه شود و لکس، ورژن مستقلی از فناوری است که به دستیار هوش مصنوعی الکسای آمازون(Alexa) متصل می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز و به نقل از انگجت، این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که سرویس‌های هوش مصنوعی آمازون، سرویس‌های کاملاً مدیریت شده‌ای هستند که هیچ‌گونه الگوریتم یادگیری عمیق، مدل‌های یادگیری ماشینی برای آموزش و هیچ‌گونه تعهد چشمگیر یا سرمایه‌گذاری زیرساختی در آن وجود ندارد.
این خدمات، دست توسعه دهندگان را بازمی‌گذارد که روی تعریف و ساخت نسل کاملاً جدیدی از اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند ببینند، بشنوند، صحبت کنند، بفهمند و با دنیای پیرامون خود ارتباط برقرار کنند، تمرکز کنند.



آمازون اعلام کرد که به دلیل مقدار زیادی از اطلاعات و تخصص‌های ویژه در یادگیری ماشین و شبکه‌های عصبی موردنیاز، تاکنون شماری از توسعه دهندگان، قادر به ساخت، استقرار و توسعه گستردۀ اپلیکیشن‌ها با قابلیت‌های هوش مصنوعی شده‌اند.
استفاده از هوش مصنوعی برای یک پلتفرم یا اپلیکیشن، شامل تلاش‌های گسترده برای توسعه و تنظیم انواع بسیار مختلفی از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق، جمع ‌آوری و پاک‌سازی داده‌های آموزشی و آموزش و تنظیم مدل‌های یادگیری ماشینی شده است.

این شرکت اعلام کرد که قصد دارد اکثر داده‌های سنگین را برای مشتریان محصولات یا خدمات مربوط به شرکت خود حذف کند و با ارائه الگوریتم‌های یادگیری عمیق‌، هوش مصنوعی را در اختیار یکایک توسعه دهندگان قرار دهد.

این شرکت همچنین اعلام کرد که کاربران ای.دبلیو.اس با وجود لکس می‌توانند با استفاده از صدا و متن روی تکنولوژی تشخیص سخنرانی اتوماتیک و درک زبان طبیعی که به الکسای آمازون متصل می‌شود، رابط‌های محاوره‌ای بسازند.
 


کد مطلب: 47773

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47773/سرویس-های-آمازون-خدمات-هوش-مصنوعی-جدیدی-ارائه-می-دهند

ايتنا
  https://www.itna.ir