ایتنا - فیسبوک چندی قبل برای افزایش اعتبار بخش اخبار خود امکان ارسال گزارش در مورد جعلی بودن یا نبودن این اخبار را هم فعال کرد.
فیسبوک قصد دارد تبلیغات بیشتری را در بخش مقالات فوری یا Instant Articles خود به نمایش بگذارد و لذا کاربرانی که برای اطلاع از تازهترین اخبار به این بخش مراجعه کنند باید در انتظار انبوه آگهیها باشند.
به گزارش ایتنا از فارس، با افزایش اقبال به این بخش فیسبوک قصد دارد درآمدهای خود از محل انتشار تبلیغات در بخش یاد شده را هم افزایش دهد.
با بهروزرسانی Instant Articles ناشران اخبار هم میتوانند شاهد نمایش آگهی هایی در بخش های مربوط به خود باشند و از این امر سود ببرند.
در همین راستا بخش Automatic Ads Placement در قسمت مقالات فوری فیس بوک به روزشده و می توان به ازای هر ۲۵۰ کلمه در این بخش تبلیغاتی را هم منتشر نمود. آگهیهای یاد شده هم به صورت متنی و هم به صورت ویدئویی نمایش داده خواهند شد.
فیسبوک چندی قبل برای افزایش اعتبار بخش اخبار خود امکان ارسال گزارش در مورد جعلی بودن یا نبودن این اخبار را هم فعال کرد تا بتوان اخبار واقعی را از اخبار قلابی متمایز کرد.