ایتنا - در این جدول لنوو با کسب ۸۶ امتیاز، مایکروسافت با امتیاز ۸۲ امتیاز، اچ.پی ۸۰ امتیاز در ردههای سوم تا پنجم قرار گرفتند.
اپل شماره یک پشتیبانی فنی در بخش لپتاپ شد
سايت خبری خبر آنلاین , 23 اسفند 1395 ساعت 10:56
ایتنا - در این جدول لنوو با کسب ۸۶ امتیاز، مایکروسافت با امتیاز ۸۲ امتیاز، اچ.پی ۸۰ امتیاز در ردههای سوم تا پنجم قرار گرفتند.
اپل شماره یک پشتیبانی فنی مجله Laptop Mag با کسب ۹۳ امتیاز شد.
به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، در دهمین سال مسابقه موسوم به Tech Support Showdown کمپانی اپل توانست رتبه نخست پشتیبانی فنی در بخش لپتاپ را به خود اختصاص دهد.
ایسر با افزایش خدمات پس از فروش توانست به مقام دوم جدول برسد.
پاسخ تلفنی بهموقع، اطلاعات کامل آنلاین، خدمات Callback و برگشت تماس در کمترین زمان ممکن برای حل مشکل احتمالی، چت آنلاین، رفرنسهای شبکههای اجتماعی برای آگاهی دادن به کاربران و منابع قوی تحت وب؛ فاکتورهای تعریفشده برای تعیین برترین پشتیبان در نظر گرفته میشود که در این میان اپل توانست مقام اول را بهدست بیاورد.
کد مطلب: 48383
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48383/اپل-شماره-یک-پشتیبانی-فنی-بخش-لپ-تاپ