کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خدمات آنلاین مایکروسافت باز هم از دسترس خارج شد

8 فروردين 1396 ساعت 18:59

ایتنا - اختلال جدید جلوی دسترسی کاربران به اسکایپ، پست الکترونیک، خدمات ذخیره‌سازی اطلاعات OneDrive، و Office 365 را گرفت.




دسترسی به خدمات آنلاین مایکروسافت شامل سرویس‌های Hotmail و Xbox Live برای بسیاری از کاربران جهانی غیرممکن است و بر اساس گزارش‌های موجود، طی دو هفته گذشته این دومین باری است که سرویس‌های آنلاین مایکروسافت از دسترس خارج می‌شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، اختلال جدید جلوی دسترسی کاربران به بسیاری از سرویس‌های آنلاین مایکروسافت را گرفته است که از جمله آنها می‌توان به اسکایپ، پست الکترونیک، خدمات ذخیره‌سازی اطلاعات OneDrive، و Office 365 اشاره کرد.

شایان ذکر است پیش از این در تاریخ هفتم مارس ۲۰۱۷ تعداد زیادی از کاربران مایکروسافت اعلام کردند که دسترسی آنها به سرویس‌های آنلاین این شرکت غیرممکن شده که بررسی‌های بیشتر نشان داد اختلال در سرورهای مرکزی مایکروسافت، باعث ایجاد این مشکل شده است.

آخرین مشکل پیش آمده برای از دسترس خارج شدن خدمات اینترنتی مایکروسافت به صورت عمده کاربران ساکن در مناطق اروپا و آمریکای شمالی را تحت تأثیر قرار داد و با این وجود، گزارش‌های فراوانی مبنی بر بروز اختلال برای کاربران ساکن در منطقه خاورمیانه منتشر شد.

 

پس از مدتی از گذشت این اختلالات و عدم ارائه توضیحات، سرانجام یکی از حساب‌های کاربری مایکروسافت روی شبکه اجتماعی توئیتر در این خصوص توضیح داد. مطابق توضیحات ارائه شده، این شرکت «به صورت کاملاً جدی» تلاش می‌کند تا هر چه سریع‌تر مشکل مذکور برطرف شود.

لازم به ذکر است مایکروسافت در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد که مشکل مذکور را برطرف کرده است و در مجموع فقط ۶ ساعت کاربران به این سرویس‌ها دسترسی نداشتند.
 


کد مطلب: 48444

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48444/خدمات-آنلاین-مایکروسافت-باز-هم-دسترس-خارج

ايتنا
  https://www.itna.ir