ایتنا - اختلال جدید جلوی دسترسی کاربران به اسکایپ، پست الکترونیک، خدمات ذخیرهسازی اطلاعات OneDrive، و Office 365 را گرفت.
خدمات آنلاین مایکروسافت باز هم از دسترس خارج شد
8 فروردين 1396 ساعت 18:59
ایتنا - اختلال جدید جلوی دسترسی کاربران به اسکایپ، پست الکترونیک، خدمات ذخیرهسازی اطلاعات OneDrive، و Office 365 را گرفت.
دسترسی به خدمات آنلاین مایکروسافت شامل سرویسهای Hotmail و Xbox Live برای بسیاری از کاربران جهانی غیرممکن است و بر اساس گزارشهای موجود، طی دو هفته گذشته این دومین باری است که سرویسهای آنلاین مایکروسافت از دسترس خارج میشوند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آیتیپی، اختلال جدید جلوی دسترسی کاربران به بسیاری از سرویسهای آنلاین مایکروسافت را گرفته است که از جمله آنها میتوان به اسکایپ، پست الکترونیک، خدمات ذخیرهسازی اطلاعات OneDrive، و Office 365 اشاره کرد.
شایان ذکر است پیش از این در تاریخ هفتم مارس ۲۰۱۷ تعداد زیادی از کاربران مایکروسافت اعلام کردند که دسترسی آنها به سرویسهای آنلاین این شرکت غیرممکن شده که بررسیهای بیشتر نشان داد اختلال در سرورهای مرکزی مایکروسافت، باعث ایجاد این مشکل شده است.
آخرین مشکل پیش آمده برای از دسترس خارج شدن خدمات اینترنتی مایکروسافت به صورت عمده کاربران ساکن در مناطق اروپا و آمریکای شمالی را تحت تأثیر قرار داد و با این وجود، گزارشهای فراوانی مبنی بر بروز اختلال برای کاربران ساکن در منطقه خاورمیانه منتشر شد.
کد مطلب: 48444
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48444/خدمات-آنلاین-مایکروسافت-باز-هم-دسترس-خارج