ایتنا - در طی چند هفته گذشته، گستره وسیعی از نشانهای معروف تجاری مانند جانسون اند جانسون، پپسی، و مکدونالد آگهیهای خود را از این سایت حذف کردهاند.
تحریم تبلیغاتی یوتیوب از سوی صاحبان آگهی
26 فروردين 1396 ساعت 16:24
ایتنا - در طی چند هفته گذشته، گستره وسیعی از نشانهای معروف تجاری مانند جانسون اند جانسون، پپسی، و مکدونالد آگهیهای خود را از این سایت حذف کردهاند.
مطابق برآوردهای مؤسسههای سرمایهگذاری در والاستریت، تحریم رو به رشد یوتیوب از سوی آگهیدهندگان ممکن است برای درآمد گوگل، ۷۵۰ میلیون دلار ضرر به همراه داشته باشد.
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از فورچون، در طی چند هفته گذشته، گستره وسیعی از نشانهای معروف تجاری (از جمله جانسون اند جانسون، پپسی، و مکدونالد)، آگهیهای خود را از این سایت بهاشتراکگذاری حذف کردهاند.
گفته میشود این شرکتها به این مسئله اعتراض دارند که آگهیهای آنها در کنار محتواهای نامناسب گذاشته میشوند؛ از جمله ویدیوهایی که توسط گروههای افراطی منتشر میشوند.
گوگل وعده داده که اقدامات لازم برای برای مقابله با این مسئله را به انجام برساند. اما مشاجرات همچنان ادامه دارند و گفته میشود ارزش سهام غول جستوجو کاهش خواهد داشت.
کد مطلب: 48520
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48520/تحریم-تبلیغاتی-یوتیوب-سوی-صاحبان-آگهی