ایتنا- برندها، هوش دیداری را به عنوان یک بخش کلیدی و مهم از استراتژی هوش مصنوعی میدانند و بر این باورند که هوش دیداری، تأثیر زیادی بر فرآیند بازاریابی میگذارد.
هوش دیداری، بخشی کلیدی در استراتژی هوش مصنوعی
29 فروردين 1396 ساعت 12:25
ایتنا- برندها، هوش دیداری را به عنوان یک بخش کلیدی و مهم از استراتژی هوش مصنوعی میدانند و بر این باورند که هوش دیداری، تأثیر زیادی بر فرآیند بازاریابی میگذارد.
از زمانی که در سال 2012، شبکههای عصبی وارد دوران جدید خود شد، پژوهشگرانی که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت میکردند، با یک دنیای وسیع و بزرگ و یک زمینه پربار برای مطالعه و نوآوری مواجه شدند.
این دوران جدید برای شرکتهای فعال در این حوزه نیز بسیار مناسب بود و آنها نیز میتوانستند با فعالیت در این زمینه، به پیشرفت و اعتلای خود کمک کنند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، یادگیری عمیق باعث پدیدآمدن شاهکارهای بسیار زیادی در زمینه بینایی ماشین میشود. این شاهکارها میتواند شامل طبقهبندی موضوعات تصویری در برابر انسان و تولید صنایع هنری کاملاً جدید باشد. برندها، به این فناوری به عنوان یک دارایی تجاری نگاه میکنند.
"کلاریفای"، یک شرکت پیشرو در زمینه بینایی کامپیوتر با هوش دیداری مناسب است که اخیراً از این هوش برای تجزیه و تحلیل صدها عکس از تماشاگران در حین بازی بیسبال استفاده شده است.
این تجزیه و تحلیل برای واکنش تماشاگران به گرفتن توپ انجام میشد. برای انجام این کار، ابتدا نقشههای مربوط به جایگاههای مخصوص تماشاگران، به دقت بررسی شد تا جایگاههایی که بیشترین احتمال را برای آمدن توپ و گرفتن آن دارند، مشخص شود.
کد مطلب: 48650
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48650/هوش-دیداری-بخشی-کلیدی-استراتژی-مصنوعی