ایتنا- یکی از مسائلی که ذهن فروشندگان مختلف را مشغول کرده است، مسئله بازاریابی است. در صورتی که بازاریابی به نحوه احسن، انجام شود، ثمرات بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.
چند روش برای بهبود بازاریابی ایمیلی با استفاده از هوش مصنوعی
3 ارديبهشت 1396 ساعت 15:09
ایتنا- یکی از مسائلی که ذهن فروشندگان مختلف را مشغول کرده است، مسئله بازاریابی است. در صورتی که بازاریابی به نحوه احسن، انجام شود، ثمرات بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.
بازاریابی ایمیلی، نیاز به تحولی بنیادین و اساسی دارد. بازاریابی ایمیلی با هوش مصنوعی، به محرکهای مبتنی بر قاعده محدود نمیشود، لیکن بیشتر به ابزاری برای شخصیسازی درلحظه تبدیل میگردد.
هوش مصنوعی، شکاف بین خرید سنتی و خرید آنلاین را با شخصی سازی یک به یک پر می کند. در اینجا چند روش برای بهتر شدن بازاریابی ایمیلی توصیه میشود.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، طبق قاعده شما فقط سه ثانیه برای جلب توجه مشتری زمان دارید و به همین خاطر نمیتوانید ریسک کنید و یک پیام خوب را در زمان نامناسب برای یک شخص مناسب بفرستید. بنابراین اولین نکته، توجه به زمان ارسال ایمیل است.
ارسال یک ایمیل خالی برای تمام مشتریان به طور همزمان، کاری بس بیهوده است. خرده فروشان هوشمند با کمک الگوریتمهای مبتنی بر هوش مصنوعی، وقتی برای کاربران ایمیل میفرستند که بیشترین احتمال برای باز کردن ایمیل توسط کاربر وجود دارد.
کد مطلب: 48694
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48694/چند-روش-بهبود-بازاریابی-ایمیلی-استفاده-هوش-مصنوعی