ایتنا- این امکان وجود دارد که کارآمدترین کارمند شما، یک چت باشد. پیشرفتها در هوش مصنوعی بدین معناست که چتباتها میتوانند تعامل با مشتری را به صورت اتوماتیک انجام دهند.
چتبات، کارمندان کارآمد شما
22 خرداد 1396 ساعت 0:16
ایتنا- این امکان وجود دارد که کارآمدترین کارمند شما، یک چت باشد. پیشرفتها در هوش مصنوعی بدین معناست که چتباتها میتوانند تعامل با مشتری را به صورت اتوماتیک انجام دهند.
بر اساس تجزیه و تحلیلهایی که به تازگی توسط مؤسسه تحقیقاتی گارتنر انجام گرفته است، کاربرد چتباتها تا سال 2019 به میزان سه برابر افزایش خواهد یافت، زیرا شرکتها در پی این هستند که رضایت مشتری را افزایش و هزینههای مربوط به عملیات را کاهش دهند.
اما از سوی دیگر باید گفت که همه چتباتها مساوی و برابر نیستند؛ برای آنکه چتباتها برای کسبوکار که گاهی «عامل مجازی» یا «دستیار مجازی مشتری» نامیده میشود، بتوانند کارآمد باشند، باید بیش از هرچیز، هوشمند باشند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، چتباتهای هوشمند با سیستمهای شرکتها و سازمانها و نیز قوانین مرتبط با آنها ادغام میشوند و میتوانند دادههای کلان را تجزیه و تحلیل کنند و بدین منظور قادرند از هوش مصنوعی برای کمک به حل مسائل مشتریان یا انجام تراکنشهایی مانند پرداخت قبض یا ایجاد اشتراک استفاده کنند.
در عمل برخی از چتباتها برای حل مسائل و مشکلات مشتریان، انجام تراکنشها و پاسخ به سؤالات با مشتریان تعامل برقرار میکنند. این واقعیت که این چتباتها محدود هستند یا به عبارت دیگر، در زمینه خاصی مانند رهن، خدمات و... کار میکنند، پشتیبانی بهتر از گفتوگو را تضمین مینماید.
کد مطلب: 49175
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49175/چت-بات-کارمندان-کارآمد