ایتنا - توانمندسازی مصرف کنندگان تجاری و مصرفی و شرکاء برای تبدیل دیجیتالی، ایجاد راه حل موثر با مشتریان و شرکاء و افزایش تمرکز بر رضایت مشتری از محورهای این سازماندهی جدید عنوان شده است.
مایکروسافت، سازماندهی مجدد سیستم فروش و بازاریابی را تأیید میکند
20 تير 1396 ساعت 16:39
ایتنا - توانمندسازی مصرف کنندگان تجاری و مصرفی و شرکاء برای تبدیل دیجیتالی، ایجاد راه حل موثر با مشتریان و شرکاء و افزایش تمرکز بر رضایت مشتری از محورهای این سازماندهی جدید عنوان شده است.
بر اساس گزارش رویترز، مایکروسافت سازماندهی مجددی را در سیستم خود اعمال میکند که بر گروههای فروش و بازاریابی آن تأثیر میگذارد.
گفتنی است تغییراتی که در سیستمهای بازاریابی و فروش اعمال میشود، بر تیمهای مربوط به این سیستمها تأثیر میگذارد و به همین خاطر، مسئولان مربوطه پیغامهایی را به تیمهای خود ابلاغ نموده و نحوه بازطراحی این ساختار را برای زیرمجموعه خود شرح دادهاند. در این پیامها هیچ اشارهای به اخراج کارکنان نشده بود.
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از ونچربیت، سخنگوی مایکروسافت در این زمینه اذعان داشت: «مایکروسافت، برای ارائه خدمات بهتر به کاربران و همکاران خود، تغییراتی را اعمال خواهد کرد.»
برخی از منابع بر این باورند که تغییراتی که در سیستمهای مذکور اعمال میشود، هزاران نفر از کارکنان مایکروسافت را تحتالشعاع قرار میدهد و ممکن است حتی منتهی به اخراج آنها گردد.
این سازماندهی مجدد، یکسال بعد از آن انجام شد که کورتویس و آلتوف، سکان هدایت عملیات فروش و بازرایابی این شرکت و کسب و کار تجاری جهانی آن را در دست گرفتند؛ گفتنی است که این جایگزینی پس از رفتن کوین ترنر، مدیر ارشد عملیات سابق، صورت گرفت. از آن به بعد، آلتوف گفته است که قصد دارد سرویس رایانش ابری مایکروسافت اژور را به نقطه کانونی استراتژی فروش این شرکت تبدیل نماید.
کد مطلب: 49367
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49367/مایکروسافت-سازماندهی-مجدد-سیستم-فروش-بازاریابی-تأیید-می-کند