ایتنا - همایش تجربه دیجیتالی مشتریان که توسط ادوبی میزبانی شد، به تأکید پیوند میان «فناوری اطلاعات»، «استعدادهای درونسازمانی» و «مدیریت تغییر» پرداخت.
تاثیر فناوری اطلاعات بر بازاریابی
25 تير 1396 ساعت 16:13
ایتنا - همایش تجربه دیجیتالی مشتریان که توسط ادوبی میزبانی شد، به تأکید پیوند میان «فناوری اطلاعات»، «استعدادهای درونسازمانی» و «مدیریت تغییر» پرداخت.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از computerweekly، در تازهترین بررسی ادوبی پیرامون بازاریابی دیجیتالی که نتایج آن به تازگی منتشر شده، مشخص شده که ۴۱ درصد از ۷۵۰ بازاریابی که در این پژوهش شرکت کرده بودند، گفتنهاند که خواهان ایجاد یک تجربه دیجیتالی هستند.
گفتنی است در این میان، تنها ۷ درصد از بازاریابان، بلوغ دیجیتالی سازمان خود را پیشرفته ارزیابی کردند و ۸۱ درصد نیز اظهار داشتهاند که بلوغ دیجیتالی تأثیری شگرف بر کسب و کارشان دارد.
از سوی دیگر نینا جونز (مدیر بخش تجربه مشتری در مایکروسافت)، در سخنرانی خود در انجمن Adobe CX Forum که در ابتدای ماه ژوئیه در لندن برگزار شده بود، پیشنهاد کرد که مدیران شرکتها در هنگام توسعه راهبردهای تجربه دیجیتالی مشتریان، به جای اتکاء به موفقیتهای گذشته، بهتر است به گونهای متفاوت بیندیشند و آینده را مدنظر قرار دهند.
جونز توصیه کرد که کسبوکارها به منظور توسعه تجربه دیجیتالی برای مشتریان، بهتر است رویکردی لایهای در پیش بگیرند.
او همچنین گفت که لایه زیرین این فرآیند شامل مدیریت ارتباط با مشتری، یا یک لایه اطلاعاتی است که برای گرفتن همه دادگان به صورت یکجا استفاده میشود.
وی افزود: «در بالای این لایه، نیاز به فرایندهای پشتیبان و جریانهای کاری وجود دارد که برای تمرکز بر مشتری، بهینه شده باشند.»
همچنین بنا به اظهارات وی: «لایه بعدی نیز مربوط به توانمندسازی کارمندان است که نیازمند زیر پوشش در آوردن فرآیند استخدام و مدیریت استعدادها است.»
خانم جونز میگوید: «تجربه مشتری و تجربه کارمندی، دو روی یک سکه هستند.»
کد مطلب: 49452
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49452/تاثیر-فناوری-اطلاعات-بازاریابی