ایتنا- شاید در حال حاضر چتباتها در برخی سازمانها پذیرفته نشود ولی واقعیت این است که قابلیتها و امکانات چتباتها در حال شناسایی است و انتظار میرود که این فضا رشد کند و بالندهتر از قبل شود.
آینده چتباتهای سازمانی
1 مرداد 1396 ساعت 21:41
ایتنا- شاید در حال حاضر چتباتها در برخی سازمانها پذیرفته نشود ولی واقعیت این است که قابلیتها و امکانات چتباتها در حال شناسایی است و انتظار میرود که این فضا رشد کند و بالندهتر از قبل شود.
پلتفرمهای پیامرسانی رسانههای مجازی با اینکه بیش از سه میلیارد کاربر را به خود جذب کردهاند (که عمدتاً بین چهار مورد از محبوبترین اپلیکیشنهای پیامرسانی تقسیم شدهاند) با این حال از دید کارشناسان، فقط شروع کار هستند و راهی دراز در پیش است.
از دید آنان، در حقیقت کارکردهای جدید چتباتها در کسبوکارهای سازمانی است که باعث میشود کسبوکارها مقبولیت لازم را به دست آورده و بتوانند به مجموعه ابزارهای تجارت مکالمهای، مجهز شده و از مزایای آن بهرهمند شوند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، برای توضیح بیشتر در زمینه چتباتهای سازمانی باید به صحبتهای ماری نیولندز، مؤسس پلتفرم چتبات سازمانی چتیپیپل و متخصص فعالیتهای حوزه چتبات توجه کرد. نیولندز در کنفرانسهای بزرگی در سراسر ایالات متحده سخنرانی نموده و در مورد جدیدترین تحولات این زمینه از فناوری صحبت کرده است.
ماری نیولندز اذعان داشت: «اکثر چتباتهای معمولی که در چتیپیپل میسازیم، مخصوص کسبوکارهای کوچک هستند، لیکن چتباتهای سازمانی ویژهای هم تولید میکنیم که مختص برندهای بزرگتر بوده و غالباً نیاز به کارکردهای بسیاری دارند که این کارکردها هم از نوع داخلی و هم از نوع خارجی هستند.»
به گفته وی: «برخی از چتباتهای سازمانی وجود دارند که از فروشندگانی مانند سیلزفورس پشتیبانی میکنند و اطلاعات اضافی و جزئیات کاربردی در اختیار مشتریان آنها قرار میدهند.»
کد مطلب: 49544
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49544/آینده-چت-بات-های-سازمانی