ایتنا - فیسبوک، تیمهای واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سخت افزار مصرف کننده خود را به هم نزدیکتر میکند و قصد دارد همکاری عمیقتر و گستردهتری بین تیمهای مذکور به وجود بیاورد.
تیمهای واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سختافزار مصرف کننده فیسبوک
5 شهريور 1396 ساعت 20:49
ایتنا - فیسبوک، تیمهای واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سخت افزار مصرف کننده خود را به هم نزدیکتر میکند و قصد دارد همکاری عمیقتر و گستردهتری بین تیمهای مذکور به وجود بیاورد.
فیسبوک، تیمهای واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سختافزار مصرفکننده خود را به هم نزدیکتر میکند و قصد دارد همکاری عمیقتر و گستردهتری بین تیمهای مذکور به وجود بیاورد.
سختافزار مصرفکننده، به تدریج اهمیت خود را روز به روز بیشتر نشان میدهد و به همین خاطر فیسبوک قصد دارد که در برنامههای دهه آینده خود، برای سختافزار مصرفکننده اهمیت ویژهای قائل شود و این تغییر در نگرش فیسبوک، موجب تغییر در رتبههای اجرایی این شبکه اجتماعی میشود.
سخنگوی فیسبوک اذعان داشت که اندرو بازورث، مدیر کهنهکار فیسبوک اکنون طرحهای واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سختافزار مشتری را در دست دارد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، با این اقدام مارک رابکین در سمت قبلی بازورث یعنی معاونت تبلیغات و پلتفرمهای تجاری قرار گرفت. این تغییر باعث شد که بازورث، مسئولیت پلتفرم واقعیت مجازی فیسبوک اسپیسز و اوکولوس را در اختیار بگیرد و طرحهای خود برای اسپیکر هوشمند و دستگاه چت تصویری را بیان کرده است.
سخنگوی فیسبوک اعلام کرد: «ما از سرمایهگذاریهای طولانی مدت در زمینه واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سختافزار مصرفکننده، بسیار خوشحال و مسرور هستیم. ما بر این باوریم که این فناوریهای جدید، قابلیت نزدیک کردن جهان به هم را دارد و در هر یک از بخشهای مذکور تیمهای بزرگی را با یک رهبری قدرتمند ایجاد کردهایم. نزدیک کردن این تیمها به هم، به ما کمک میکند که رشد بیشتری داشته باشیم و به سرمایهگذاری در نقشه راه ده ساله خود ادامه دهیم.»
کد مطلب: 49861
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49861/تیم-های-واقعیت-مجازی-افزوده-سخت-افزار-مصرف-کننده-فیس-بوک