ایتنا- کمپانی هواوی امکان ارتباط بدون واسطه از طریق گفتگوی آنلاین (چَت) کاربران ایرانی هوآوی با کارشناسان فنی این شرکت به صورت 24 ساعته در گوشی های خودشان فراهم آورده است.
گفتگوی آنلاین و مستقیم کاربران ایرانی با کارشناسان هوآوی در تمام گوشی های این شرکت
8 شهريور 1396 ساعت 16:04
ایتنا- کمپانی هواوی امکان ارتباط بدون واسطه از طریق گفتگوی آنلاین (چَت) کاربران ایرانی هوآوی با کارشناسان فنی این شرکت به صورت 24 ساعته در گوشی های خودشان فراهم آورده است.
با توجه به اهمیت شرکت هوآوی به خدمات پس از فروش و جلب رضایت کامل مشتریان ایرانی در هنگام بهره گیری از محصولات این شرکت، هم اکنون امکان ارتباط بدون واسطه از طریق گفتگوی آنلاین (چَت) کاربران ایرانی هوآوی با کارشناسان فنی این شرکت به صورت 24 ساعته در گوشیهای خودشان فراهم شده است.
هوآوی به عنوان اولین برند در بازار تلفن همراه ایران، چنین سطح خدماتی را برای کاربران خود فراهم آورده است. این راه حل با بالاترین استاندارد فنی و سریعترین حالت، بهترین راهنماییها را در تمامی زمینههای مرتبط با محصولات، خدمات، گارانتی، نمایندگیها و... در اختیار کاربران ایرانی قرار میدهد.
امکان گفتگوی آنلاین (چَت) در گوشیهای هوآوی از طریق نرمافزار HiCare که به صورت پیش فرض در همه آنها نصب شده است، در دسترس کلیه کاربران هوآوی قرار دارد. با بهره گیری از امکان گفتگوی آن لاین (چَت) در این نرمافزار، به صورت 24 ساعته، کاربران حتی در ایام تعطیل می توانند با کارشناسان هوآوی به صورت مستقیم و آن لاین به هر دو زبان فارسی و انگلیسی گفتگو داشته باشند.
حمید شاهرخ نیا مدیر ارشد بخش خدمات پس از فروش هوآوی در این ارتباط گفت: "ما در هوآوی علاوه بر مرکز تماس تلفنی، تسهیلات جدیدی برای چَت آنلاین با کاربرانمان در نظر گرفته ایم تا آنها بتوانند به صورت بدون واسطه به خدمات مورد نیاز محصولات خود دسترسی داشته باشند. همچنین در این سامانه علاوه بر خدمات و تعمیرات، کارشناسان ما پاسخگوی هرگونه سوال در ارتباط محصولات هوآوی قبل از خرید، در حین خرید و پس از خرید خواهند بود."
نکته قابل توجه این است که این پشتیبانی از سمت هوآوی محدود به خریداران محصولات این شرکت نمی باشد و تنها از طریق یک مرورگر و استفاده از لینک https://goo.gl/8zspMf میتوانید از خدمات هوآی بهرهمند شوید.
کد مطلب: 49966