کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محدودیت منابع معدنی، عامل اصلی تغییر رویکرد ال‌جی در بازار

10 بهمن 1396 ساعت 17:34

ایتنا- کمپانی ال‌جی در راستای افزایش سوددهی تقسیمات تلفن همراه هوشمند خود به دنبال تغییر استراتژی مرتبط باعرضه این دستگاه‌ها است.


شرکت ال‌جی در راستای افزایش سوددهی رده‌های مختلف تلفن همراه هوشمند (اعم از ارزان، میان‌رده و پرچمدار) خود به دنبال تغییر استراتژی مرتبط با عرضه این دستگاه‌هاست.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gsmarena، طی چند ماه گذشته ال‌جی ضرر و زیان‌های زیادی را در بخش تلفن‌های همراه هوشمند خود متحمل شده است.
حال، به نظر می‌رسد که این شرکت در راستای جبران این ضرر و زیان‌ها، راهبرد جدیدی را برای عرضه دستگاه‌های هوشمند خود اتخاذ نموده است.
 
در راستای این استراتژی، این شرکت تصمیم دارد در نخستین گام، عرضه پرچم‌دارها و سایر مدل‌های تلفن‌همراه هوشمند خود را صرفاً در مواقع نیاز بازار عرضه کرده و از این‌ پس، رویه معمول و همیشگی یعنی رونمایی منظم از دستگاه‌های خود را دنبال نکند.
به نظر می‌رسد اتخاذ این راهبرد، در حقیقت نشان‌دهنده تلاش این شرکت برای دنبال کردن کیفیت به جای کمیت باشد.
 
چو سونگ جین به‌عنوان نایب رئیس شرکت ال‌جی در این رابطه اعلام نمود که از این تاریخ، عرضه تلفن‌های همراه هوشمند ال‌جی به رفتار سایر رقبا بستگی نخواهد داشت و این شرکت تنها در صورت نیاز و نیز داشتن مزیت‌های نسبی، تلفن‌های جدید خود را رونمایی خواهد نمود. بدین ترتیب ال‌جی به جای نگاه به بازار رقابت، به نیازهای مشتریان و نحوه استفاده از فناوری‌های نوین در این خصوص توجه خواهد داشت.
 
او همچنین در رابطه باهدف ال‌جی از اتخاذ این راهبرد اظهار داشت که:«ما اهمیت حفظ طولانی‌مدت یک پلتفرم و نگرانی‌های مرتبط با تأمین مواد لیتیومی را دریافته‌ایم.»
 
بدین‌ ترتیب، به نظر می‌رسد که این شرکت فعلاً بر روی مدل‌های موجود در بازار خود تمرکز کرده و عرضه تلفن‌های جدید را به تعویق خواهد انداخت.
 


کد مطلب: 51719

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51719/محدودیت-منابع-معدنی-عامل-اصلی-تغییر-رویکرد-ال-جی-بازار

ايتنا
  https://www.itna.ir