IBM و سلزفورس خدمات ابری مشترک به سازمانها میدهند
ایتنا - سلزفورس با این همکاریهای جدید IBM را به عنوان شرکت اصلی ارایه دهنده خدمات پردازش ابری مورد نیاز خود معرفی کرد.
دو شرکت نرمافزاری IBM و سیلزفورس -که از بزرگترین ارائهدهندگان خدمات سازمانی در جهان محسوب میشوند- به تازگی همکاریهای استراتژیک خود را گسترش دادهاند. این توافق از نظر بسیاری کارشناسان، در نوع خود کمنظیر بشمار میرود و بر فضای شرکتهای نرمافزاری و پردازش ابری تأثیرگذار خواهد بود.
بر مبنای بخشی از این توافق همکاری، دو سرویس IBM Cloud و Watson با خدمات Salesforce Quip و Salesforce Service Cloud Einstein ادغام خواهد شد تا سازمانها به کمک آن بتوانند آسانتر از گذشته به مشتریان خود دسترسی داشته باشند و برای ارائه خدمات و رفع مشکلات، کاربردیتر از پیش عمل کنند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سینت، در حال حاضر شرکت سیلزفورس بزرگترین تولیدکننده نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در جهان محسوب میشود و بر همین اساس، این همکاریهای جدید IBM را به عنوان شرکت اصلی ارائه دهنده خدمات پردازش ابری موردنیاز خود معرفی کرده است.
از سوی دیگر و به عنوان تعهدات متقابل IBM اعلام شده که این شرکت از این پس سیلزفورس را به عنوان تأمینکننده اصلی و انحصاری خدمات پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان برای فروش و خدمات در سازمانها تلقی کرده و معرفی خواهد نمود.
«جینی رامتی» مدیرعامل شرکت IBM در این خصوص گفت: «معرفی IBM به عنوان یکی از ارائه دهندگان اصلی خدمات پردازش ابری سیلزفورس این مسئله را نشان میدهد که قدرت پلتفرم IBM Cloud تا چه اندازه میتواند به سازمانها کمک کند تا کسبوکار خود را تغییر دهند.»
همچنین «مارک بنیوف» مدیرعامل شرکت سیلزفورس نیز در این خصوص گفت: «موفقیت مشتریان ما به طور کامل به محصولات سیلزفورس وابسته است و یقین داریم همکاریهای استراتژیک با شرکت IBM موفقیت آنها را بیشتر خواهد کرد.»