ایتنا - مدیرعامل سیلزفورس گفت که پلتفرم هوش مصنوعی سیلزفورس، با نام انیشتین، از پیشبینیهای این شرکت فراتر رفته و روزانه بیش از 1 میلیارد پیشبینی انجام میدهد.
هوش مصنوعی انیشتین Salesforce روزانه بیش از یک میلیارد پیشبینی انجام میدهد
8 فروردين 1397 ساعت 18:38
ایتنا - مدیرعامل سیلزفورس گفت که پلتفرم هوش مصنوعی سیلزفورس، با نام انیشتین، از پیشبینیهای این شرکت فراتر رفته و روزانه بیش از 1 میلیارد پیشبینی انجام میدهد.
مارک بنیوف مدیرعامل سیلزفورس در رویداد earnings call اخیر این شرکت گفت که پلتفرم هوش مصنوعی سیلزفورس، با نام انیشتین، از برآوردهای این شرکت فراتر رفته و روزانه بیش از 1 میلیارد پیشبینی انجام میدهد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سایت ciodive، این پلتفرم یادگیری عمیق و یادگیری ماشینی که بر روی ابرها و سرویسهای سیلزفورس تلفیق شده، به بخش لاینفکی از CRM این شرکت تبدیل گردیده است.
این پلتفرم در حفظ پیشتازی این شرکت در بازار نقشی حیاتی دارد؛ به قول بنیوف رقبا «هنوز نتوانستهاند هوش مصنوعی با کیفیت، قابلیت و مقیاسی ارائه نمایند که ما آن را عمیقاً در مجموعه کاربردیمان به شکلی وسیع تلفیق نمودهایم.»
مسئولان اجرایی، قیمتهای مختلفی را برای انیشتین -بر مبنای پیچیدگی مورد استفاده- اعلام کرده و گفتند که انیشتین هنوز در ابتدای راه خود است و تیم «بسیار خلاقانه و نوآورانه فکر خواهد کرد تا موضوع حل شود.»
پلتفرم انیشتین هنوز نسبتاً جوان است. سیلزفرس نخستین بار این تکنولوژی را در ابرهای اپ، فروش، خدمات، بازاریابی و تحلیلی، جامعه و IoT عرضه نمود.
سیلزفورس از پلتفرمهای ابری گوگل و AWS است،ضمن اینکه پلتفرم ابری گوگل در ماه نوامبر برای ارتباط مشتریان سیلزفورس با Analytics 360 و G Suite بسط داده شد.
سیلزفورس، پس از تلفیق بسیار فراگیر قابلیتهای خود در میان پلتفرمهایش -به منظور جلب بینش و تعاملات فراوان- به تجربه بسیار موفقیتآمیز در رابطه با هوش مصنوعی (AI) میبالد.
با این وجود، بسیاری از شرکتها همچنان در پیادهسازی AI با مشکل مواجهند، چه رسد به خلق یک طرح کسبوکار جامع حول آن.
کد مطلب: 52267