ایتنا - اپل بعنوان مالک اپلیکیشن تشخیص موسیقی شازم، تبلیغات را بهطور کامل از پلتفرم آن حذف کرد.
اپل بهتازگی با انتشار بیانیهای عنوان کرده است که سرانجام اپلیکیشن تشخیص موسیقی شازم (Shazam) را به تصاحب خود درآورده و حالا با حذف کامل تبلیغات و آگهیهای متعدد از پلتفرم این برنامه، قصد دارد تغییرات جدیدی را به این برنامه اضافه کند.
به گزارش ایتنا از ایسنا، اولیور شاوسر – معاون ارشد سرویس اپل موزیک – در این خصوص میگوید: اپلیکیشن شازم از این پس به کاربرانش این امکان را میدهد تا از تجربه گوش سپردن به آهنگ و موسیقیهای مورد علاقهشان لذت بیشتری ببرند و بدون مزاحمت تبلیغات و آگهیهای مختلف، به موسیقیهای مورد علاقه خود گوش بدهند.
وی در بیانیهای مطبوعاتی افزود: اپل و شازم تاریخچه همکاری بلندمدتی دارند چرا که این اپلیکیشن یکی از نخستین و برجستهترین برنامههایی بود که در فروشگاه اینترنتی و آنلاین اپ استور اپل در دسترس کاربران قرار گرفت.
او همچنین ادامه داد: شازم با بیش از یک میلیارد بار دانلود در جهان، نخستین اپلیکیشنی است که بهمنظور شناسایی هوشمند موسیقی و آهنگهای درحال پخش از سوی کاربران مورد استقبال و محبوبیت فراوانی قرار گرفته است و طبق آمار گفته میشود بالغ بر ۲۰ میلیون بار در روز استفاده میشود.
به گفته وی، خبر حذف تبلیغات از اپلیکیشن شازم خبر بسیار خوشایندی برای کاربران برنامه مذکور به شمار میرود.