ایتنا- مطالعات مختلف نشان میدهد که رباتهای نامناسب، دادههای ضروری را سرقت میکنند و همین عامل، موجب از بین رفتن تجربه مشتری میشود. برای محافظت از شرکت در برابر اینگونه رباتها، باید اول نوع ربات مهاجم را بدانید.
سرقت داده و نابود کردن تجربه مشتری توسط رباتهای نامناسب
19 آبان 1397 ساعت 15:06
ایتنا- مطالعات مختلف نشان میدهد که رباتهای نامناسب، دادههای ضروری را سرقت میکنند و همین عامل، موجب از بین رفتن تجربه مشتری میشود. برای محافظت از شرکت در برابر اینگونه رباتها، باید اول نوع ربات مهاجم را بدانید.
هر نقطه آنلاینی از شرکتها از جمله وبسایتها، نقشههای موبایلی و APIها که با مشتری در ارتباط است، در معرض خطر حمله رباتها قرار دارد. اما سوال اینجاست که کدام دسته از رباتها، بد و نامناسب به حساب میآید؟
رباتها نامناسب در ترافیک مشتری تداخل ایجاد میکند و سرانجام کار خود را با کلاهبرداری و سرقت اطلاعات به اتمام میرسانند. کلاهبرداری تبلیغاتی در سال 2018، از مرز 3.3 میلیارد دلار هم عبور کرد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی نت، یکی از فعالیتهایی که رباتهای بد انجام میدهند این است که اطلاعاتی که شرکت شما برای تصمیمگیریهای خود استفاده میکند را از بین ببرند.
همکاران شما در زمینه بازاریابی و تجربه مشتری با پیگیری و دنبال کردن رفتار مشتری در تلاش هستند تا تجربه خوبی در اختیار مشتری بگذارند.
اگر هر سازمانی نتواند خود را در برابر حملات رباتهای نامناسب ایمنسازی نماید، ممکن است تصمیمات سازمانی شرکت تحت تأثیر قرار گیرد و هزینههای بسیار سنگینی به همراه داشته باشد.
یکی از گامهای مهم و اساسی برای ایمنسازی شرکت در برابر اینگونه رباتها، درک و فهم نوع رباتی است که به اطلاعات شما هجوم برده است.
کد مطلب: 54215
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54215/سرقت-داده-نابود-کردن-تجربه-مشتری-توسط-ربات-های-نامناسب