ایتنا - تحقیقات نشان میدهد ۵۵ درصد از شرکتهای جاافتاده، یا در زمینه قابلیتهای هوش مصنوعی سرمایهگذاری کردهاند، یا درنظر دارند تا سال ۲۰۲۰ این کار را انجام دهند.
بهبود خدمات مشتریان از طریق هوش مصنوعی
16 دی 1397 ساعت 12:19
ایتنا - تحقیقات نشان میدهد ۵۵ درصد از شرکتهای جاافتاده، یا در زمینه قابلیتهای هوش مصنوعی سرمایهگذاری کردهاند، یا درنظر دارند تا سال ۲۰۲۰ این کار را انجام دهند.
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از گیگابیت، پیشبینی میشود که تا سال ۲۰۲۰، تجربه مشتری، از قیمت و کیفیت محصول نیز پیشی بگیرد و وجه تمایز اصلی برند قلمداد گردد.
اما یکی از چالشهای عمده که اکنون رهبران با آن روبرو هستند، انتظارات روبهرشد مشتریان است.
بنابر اظهارات خود مشتریان در مطالعهای که توسط CMO صورت گرفت، مهمترین ویژگی یک خدمت خوب برای مشتریان، عبارت است از کوتاهترین زمان ممکن در پاسخ.
پیشرفت در فناوری ابر و هوش مصنوعی، محرک اصلی این تحول بنیادین در رفتار مشتری است.
مشتری امروزی گزینههای متعدد و برخوردار از قابلیتهای دیجیتالی و هوش مصنوعی در پیش روی خود دارد و میتواند از طریق آنها و با استفاده از گپ مستقیم یا رسانههای اجتماعی، به برقراری ارتباط بپردازد.
از سوی دیگر، نحوه تعامل کسبوکارها با این مشتریان میتواند بر موفقیتشان اثرگذار باشد و در این میان، فناوری ابر توانسته است پتانسیل سرعت، نوآوری و قابلیتهای جهانی را بالفعل نماید.
کد مطلب: 54979
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54979/بهبود-خدمات-مشتریان-طریق-هوش-مصنوعی