ایتنا - اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیت جدیدی است. این قابلیت «دکمه های عملیاتی» نام دارد و برندها به کمک آنها میتوانند به کسب و کار خود لینک بدهند.
اینستاگرام هر روز بیشتر شبیه فیسبوک میشود. این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس اکنون مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که به برندهای مختلف اجازه میهد تا با افزودن دکمههایی جدید، لینکی به کسب و کار خود اضافه کنند.
به گزارش ایتنا از مهر، به گفته سخنگوی اینستاگرام، این ویژگی هم اکنون تحت آزمایش است و هفته گذشته در یکی از پستهای حساب کاربری یک هتل مشاهده شد. در این پست یک دکمه بزرگ « book now» (اکنون رزرو کنید) نیز مشاهده شد که به طور مستقیم به وب سایت هتل متصل میشد.
این ویژگیها «دکمه های عملیاتی» نامیده میشوند. هر چند این یک نمونه از دکمههای عملیاتی است اما احتمالا فرمهای دیگری از آن نیز آزمایش خواهد شد.