ایتنا - تعامل با مشتریان و یادگیری از آنها، از اولویتهای هر کسبوکار است و امروزه برای افزایش تعامل مشتری، باید تحولات دیجیتالی را از سر گذراند.
تحول دیجیتالی و برندسازی در نسل جدید سازمانها
18 دی 1397 ساعت 10:37
ایتنا - تعامل با مشتریان و یادگیری از آنها، از اولویتهای هر کسبوکار است و امروزه برای افزایش تعامل مشتری، باید تحولات دیجیتالی را از سر گذراند.
وقتی که درباره برند صحبت میکنید، نخستین چیزی که به ذهنتان میآید چیست؟ احتمالاً اطمینان به محصولات یا خدماتی که شرکت در طی زمان به مشتریان خود ارائه میدهد. شاید سالها طول بکشد تا یک شرکت بتواند در زمینه ارائه خدمات خود، اطمینان جلب نماید.
اما برای نسل جدید سازمانها که همه چیز در آنها پرسرعت است، لازم است برای ایجاد ارزش برند، کوشش زیادی بهعمل بیاورند؛ چرا که نباید مشتریان ارزشمند و همینطور فرصتهای تجاری جدید را از دست بدهند.
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از hcltech، بهتر است تعامل با مشتریان و یادگیری از آنها، از اولویتهای هر کسبوکار باشد. در واقع برای پشتیبانی از تمام تلاشهای یکپارچه، باید یک پلتفرم ایجاد کرد تا بتوان از هریک از این تلاشها بازخورد مفیدی حاصل نمود.
همزمان با فزونی دستگاههای هوشمند و قابلحمل، افراد بیشتر و بیشتری به اینترنت دسترسی پیدا میکنند. این امر منجر به نویز هم میشود؛ ولی مهم این است که بتوانید صدای مشتری را از نویز تشخیص دهید.
همچنین باید اطمینان حاصل کنید که به مشتریان توجه میکنید و به نیازهای آنها پاسخ میدهید. این روزها همه چیز بهصورت آنلاین وجود دارد و جهان شاهد تحول و گذار از آنالوگ به دیجیتال است که البته این امر از شتاب زیادی برخوردار است.
امروزه برای افزایش تعامل با مشتری، باید تحولات دیجیتالی را از سر گذراند. این کار را میتوان با درنظر داشتن جنبههای زیر انجام داد:
درک رسانههای پولی و شخصی
رسانههای پولی عبارتند از تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی و غیره که برای مصرفکنندگان کلی درنظر گرفته شدهاند. رسانههای شخصی شامل تارنمای رسمی، داشتن کانال در رسانههای اجتماعی و همینطور خبرنامههایی که عموماً برای مشتریان هستند.
کد مطلب: 55145
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55145/تحول-دیجیتالی-برندسازی-نسل-جدید-سازمان-ها