ایتنا- واقعیت افزوده میتواند با خلق تجربههای جدید برای مشتریان و همچنین صرف خلاقیت در کلیه امور مرتبط با بازاریابی این توانایی را دارد که دنیای کسب و کار و بازاریابی را به کلی متحول کند.
واقعیت افزوده، دنیای بازاریابی را متحول میکند
سايت خبری ايتنا , 23 بهمن 1397 ساعت 10:57
ایتنا- واقعیت افزوده میتواند با خلق تجربههای جدید برای مشتریان و همچنین صرف خلاقیت در کلیه امور مرتبط با بازاریابی این توانایی را دارد که دنیای کسب و کار و بازاریابی را به کلی متحول کند.
پس از طراحی و راه اندازی سیستم واقعیت افزوده، بسیاری از کسب و کارها به این فکر فرو رفتند که چگونه میتوانند در امور مربوط به خود از این فناوری نو استفاده کنند.
یکی از حوزههای مناسب برای استفاده از وقعیت افزوده، بازاریابی است. یکی از زمینههایی که کسب و کارها باید مهارت خود را در آن افزایش دهند، واقعیت افزوده است.
این فناوری تا چند سال پیش اصلا وجود نداشت ولی پس از ارائه و قرار گرفتن در دسترس عموم، کسب و کارهای مختلف باید به فکر استفاده از آن در زمینه مربوط به خود باشند و به همین خاطر باید به شکل جدی و اساسی در این حوزه آموزش ببینند.
به گزارش ایتنا به نقل از فوربز، واقعیت افزوده اطلاعات دیجیتال را با تجربه درهم میآمیزد. در حال حاضر هیچ هدست ویدیویی برای سازگاری با این فناوری تولید نشده است. بازاریابی یکی از حوزههای عالی برای حوزه واقعیت افزوده است. با استفاده از این فناوری میتوان تصاویر محصول را به صورت سه بعدی به مشتریان هدف نمایش داد.
بسباری از فروشگاههای خرده فروشی با استفاده از واقعیت افزوده روی تصمیم گیری مشتریان خود تأثیر میگذارند. بسیاری از این تجارب تعاملی از طریق استفاده از اپلیکیشنهای گوشیهای هوشمند و تبلتها ارائه میشود.
در سطح بالاتر قابلیت واقعیت افزوده امکان فیلم برداری 360 درجه قرار دارد.
کد مطلب: 55341
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55341/واقعیت-افزوده-دنیای-بازاریابی-متحول-می-کند