ایتنا- بسیاری از کاربران و بازاریابان در پی پاسخ این سوال هستند که قرار است در سال 2019، چه اتفاقاتی در حوزه بازاریابی بیفتد و با چه رویکردی میتوان در این زمینه موفق بود؟
چند ترند بازاریابی که در سال 2019 باید به آنها توجه کرد
27 بهمن 1397 ساعت 14:55
ایتنا- بسیاری از کاربران و بازاریابان در پی پاسخ این سوال هستند که قرار است در سال 2019، چه اتفاقاتی در حوزه بازاریابی بیفتد و با چه رویکردی میتوان در این زمینه موفق بود؟
بسیاری از سخنرانان حوزه بازاریابی و فروش در زمینه بازاریابی در سال 2019 و ترندهای امسال سخنرانی کردند و عقاید خود را در این حوزه بیان کردند.
در واقع تمامی افراد به دنبال پاسخ دادن به این سوال هستند که برای موفقیت در بازاریابی در سال 2019 چه رویکردی را باید مد نظر قرار داد و چه سیاستهایی را باید دنبال کرد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از فوربز، در هر دقیقه، از لحاظ فناوری و علم اتفاقات زیاد و بزرگی میافتد و به همین خاطر باید در بازاریابی روندی را دنبال کرد که مطابق علم روز باشد و کسب و کار را به موفقیت برساند.
چند ترند در سال 2019 میتواند بازاریابی را موثر و موفق جلوه دهد.
نخست اینکه مردم به افرادی اعتماد میکنند که دانش تخصصی بیشتری داشته باشند و به تبلیغات توجهی ندارند. چندین سال است که دیگر مردم به دانش تخصصی توجه دارند و در صورتی که تبلیغات با دانش تخصصی همراه نباشد، از آن کسب و کار استقبال چندانی نخواهند کرد.
دومین نکته مهم در بازاریابی سال 2019، خلاقیت است. همین خلاقیت میتواند یک کسب و کار را در حوزههای مختلف به برتری برساند. انطباق با سایر کسب و کارها باعث میشود که مردم دنبال کارهای متفاوت بروند و بخواهند که در کار نوآوری اتفاق بیفتد.
کد مطلب: 55484
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55484/چند-ترند-بازاریابی-سال-2019-باید-توجه