ایتنا- شرکت آمازون اخیرا تصمیم گرفت که ابزار جدید بازاریابی خود را معرفی کند. این ابزار، “Moments” نام دارد که برای بازیها و اپلیکیشنهای موبایل طراحی شده است.
معرفی ابزار بازاریابی آمازون برای بازیها و اپلیکیشنهای موبایل
12 اسفند 1397 ساعت 12:25
ایتنا- شرکت آمازون اخیرا تصمیم گرفت که ابزار جدید بازاریابی خود را معرفی کند. این ابزار، “Moments” نام دارد که برای بازیها و اپلیکیشنهای موبایل طراحی شده است.
آمازون در حال راه اندازی یک سرویس مخصوص بازاریابی است که برای کاربران آی.اُ.اس، اندروید، فایر اُ.اس و سایر پلتفرمها عرضه خواهد شد و “Moments” نامگذاری شده است.
کاربران به کمک این ابزار دیگر نیازی به ارائه تخفیفهای نخنما و قدیمی برای تشویق سایر کاربران به فعالیت در اپلیکیشنها نخواهند داشت.
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از ونچربیت، این راهکار جدید با ارائه پاداشهای منحصر به فرد و یکتا به مشتریان و کاربرانی که اقدامات ارزشمند انجام میدهند، آنها را به فعالیت مداوم و سودآور تشویق خواهد کرد. مثلا کاربری که اشتراک خود را مجددا شارژ کند، قادر به استفاده از یک قابلیت ویژه خواهد بود. استارتاپ “Kiip” هم چنین اقدامی را قبلا انجام داده است.
آمازون به عنوان تولیدکننده این ابزار بازاریابی اعلام کرد که روز به روز به قابلیتهای این ابزار اضافه خواهد شد. مومنتس، انعطافپیر، دارای رابط برنامه نویسی اپلیکیشنهای سیستمهای مختلف با یک کنسول اختصاصی و ابتکاری است.
در حال حاضر این ابزار توسط “TikTok”، “Bravo”، “Sony Crackle”، “Sesame Street”، “Washington Post”، “Disney Heros” و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.
کد مطلب: 55741
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55741/معرفی-ابزار-بازاریابی-آمازون-بازی-ها-اپلیکیشن-های-موبایل