ایتنا - به دنبال تغییر در زمینه رجیستری دستگاههای مسافری در سامانه همتا، اتصال آن به سامانه گمرک و بروز مشکلات احتمالی، این سامانه راهکاری برای پیگیری این مشکلات ارائه کرد.
چگونگی رفع مشکل در رجیستری تلفنهای همراه مسافری
17 فروردين 1398 ساعت 8:34
ایتنا - به دنبال تغییر در زمینه رجیستری دستگاههای مسافری در سامانه همتا، اتصال آن به سامانه گمرک و بروز مشکلات احتمالی، این سامانه راهکاری برای پیگیری این مشکلات ارائه کرد.
به گزارش ایتنا از فارس، در جدیدترین اطلاعیه سامانه رجیستری برای مسافران و متقاضیان ثبت اطلاعات تلفن همراه مسافری اعلام شد: با توجه به تغییرات اخیر در زمینه ثبت دستگاه مسافری و برقراری ارتباط برخط بین سامانه های گمرک و همتا، در صورتی که عوارض دستگاه خود را به صورت اینترنتی، پستی یا حضوری در گمرک پرداخت نموده اید اما هنوز دستگاه تان قانونی نشده و با پیگیری، متوجه می شوید که اطلاعات دستگاه تان از گمرک برای همتا ارسال نشده، نسبت به ثبت درخواست پیگیری در میز خدمت الکترونیک گمرک به آدرس help.irica.ir اقدام کنید.
کد مطلب: 56087
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56087/چگونگی-رفع-مشکل-رجیستری-تلفن-های-همراه-مسافری