ایتنا - اختلال در صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین اپراتور اول شد.
از صبح امروز بروز اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین شده است.
به گزارش ایتنا از ایسنا، شاهین آرپناهی - مدیر روابط عمومی همراه اول - با تأیید این موضوع در صفحه توئیتر خود نوشته است "از مردم و مشترکین پوزش خواسته و اطمینان میدهیم نهایت تلاش در جهت رفع مشکل در حال انجام است. اطلاعات اصلاحی لازم بزودی از طریق پیامک برای مشترکین ارسال میشود.
همچنین به گزارش ایتنا، وزیر ارتباطات در توییتر به این موضوع واکنش نشان داد.
به گفته آذری جهرمی، این صورتحساب اشتباه برای 800 مشترک صادر شده بود که این اپراتور با ارسال پیام عذرخواهی به آنها، خطوط قطع شده را وصل کرد.
بازهم خوبه یکی از ۸۰۰هزار نفر ،جهرمی بوده و الا همراه اول کی به فکر کاربراش بوده که الان پیام عذرخواهی فرستاده.اونم از ترس جهرمی بوده.خودم تو سال ۹۶ و ۹۷ حدود۳مرتبه این اتفاق برام افتاد که هر بار شاید ۲۰مرتبه پیگیر بودم که اونم با پیگیری ۲بار تونستم موفق بشم.اگه واقعا خیلی بفکر بودن هزینه اینترنت رو کاهش میدادن و الا چرا باید ۴۵تومن فرق بین ۱گیگ آزاد و خریداری شده باشه!؟!