ایتنا - هواوی برای حفظ فروش موبایلهای خود ضمانتنامه صددرصد داد که اگر اپلیکیشنهای گوگل و فیسبوک تا ۲ سال پس از خرید، روی دستگاه باز نشود، کل مبلغ خرید دستگاه را به مشتری بر میگرداند.
روشهای حفظ مشتری برای هواوی
29 خرداد 1398 ساعت 20:42
ایتنا - هواوی برای حفظ فروش موبایلهای خود ضمانتنامه صددرصد داد که اگر اپلیکیشنهای گوگل و فیسبوک تا ۲ سال پس از خرید، روی دستگاه باز نشود، کل مبلغ خرید دستگاه را به مشتری بر میگرداند.
چند روز قبل «رن ژنگفی» مدیر ارشد اجرایی شرکت هواوی اعلام کرد فروش موبایل های این شرکت ۴۰ درصد کاهش یافته و احتمالاً درآمد شرکت حدود ۳۰ میلیون دلار کاهش یابد.
به گزارش ایتنا از مهر، درهمین راستا هواوی برای مقابله با کاهش فروش موبایل یک طرح ضمانتنامه جدید ارائه کرده است. طبق این طرح به مشتریان تضمین داده میشود در صورتی که اپلیکیشنهایی مانند فیسبوک، واتساپ، یوتیوب، جیمیل، اینستاگرام و غیره تا ۲ سال پس از خرید، روی موبایل های این شرکت باز نشود، فرد میتواند کل مبلغی که برای خرید دستگاه هزینه کرده را بازپس بگیرد.
وب سایت Huawei Central این گزارش را منتشر کرده و ادعا میکند این شرکت در صورت بازنشدن اپلیکیشنهای فیسبوک و گوگل کل مبلغ خرید دستگاه را به مشتری باز گردانده می شود. البته این ضمانتنامه مخصوص فعلاً فقط در فیلیپین ارائه شده است.
چنین ضمانتنامهای با هدف حفظ میزان فروش موبایل و اعتماد مشتریان ارائه شده است.
با توجه به کاهش فروش موبایلهای این شرکت و تقاضای مشتریان برای دریافت هزینه خرید موبایلهای فعلی هواوی، این شرکت میتواند ضمانتنامههای مشابهی را در بازارهای دیگر نیز عرضه کند.
کد مطلب: 57033
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57033/روش-های-حفظ-مشتری-هواوی