ایتنا- گزارشهای بهدستآمده از واحد کرهای لنوو حاکی از آن است که این کمپانی آماده است تا حضورش را در بازار مدل تجارت به تجارت افزایش بدهد.
گزارشهای بهدستآمده از واحد کرهای لنوو حاکی از آن است که این کمپانی آماده است تا حضورش را در بازار مدل تجارت به تجارت افزایش بدهد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وبسایت خبری تحلیلی koreatimes، کمپانی لنوو قصد دارد تا خدمات خود برای مدل B2B را با عرضه محصولات مناسب این بازار بهبود بخشد.
در همین راستا نیز اخیرا لپتاپی به نام ThinkCentre M90n-1 Nano را برای استفاده در شرکتها عرضه کرد.
این لپتاپ کوچک که در اندازه 17.9 در 8.8 در 2.2 سانتیمتر ساختهشده است میتواند در فضاهای کوچک بهراحتی جا بگیرد.
لی سونگ بهعنوان مدیر واحد کرهای لنوو در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در سئول اظهار داشت که: «Nano کوچکترین لپتاپ جهان برای اهداف سازمانی است. این لپتاپ به این منظور طراحی شده است که حرارت کمتری تولید کند. عملکرد تجاری ما در بخش مدل تجارت به تجارت شباهت زیادی به بخش تجارت به مشتری دارد. ما به دلیل افزایش تقاضا از جانب سازمانها شاهد بهبود در بخش مدل تجارت به تجارت هستیم.»
کمپانی لنوو در این رابطه اظهار داشت که کامپیوتر Nano بهراحتی پشت مانیتور را هرجایی نصب شوند که کامپیوترهای سنتی نمیتوانند در آنجا قرار بگیرند.
ذخیره مالی سالانه این کامپیوتر در حدود 30 درصد بیشتر از دسکتاپ های بزرگ سنتی است. این لپتاپ میتواند به USB-C dock و دیگر مونیتورهای پشتیبانیکننده از USB-C وصل شود.
لنوو علاوه بر مینی کامپیوتر ThinkCentre از محصولات امینت سایبری ThinkShield خود برای مشتریان سازمانی رونمایی کرد.
این کمپانی همچنین هدستهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده جدیدی را نیز در این کنفرانس معرفی کرد.