ایتنا - توییتر مدعی شده است که احتمالا تجربه آن دسته از کاربرانی که از ماه می 2018 روی تبلیغی کلیک کرده یا آن را مشاهده کردهاند احتمالا با افراد سوم شخص یا شرکای تبلیغاتی این کمپانی به اشتراک گذاشتهشده است.
توییتر بدون اجازه کاربران اطلاعات آنها را به شرکایش داده است
www.cnet.com , 20 مرداد 1398 ساعت 8:55
ایتنا - توییتر مدعی شده است که احتمالا تجربه آن دسته از کاربرانی که از ماه می 2018 روی تبلیغی کلیک کرده یا آن را مشاهده کردهاند احتمالا با افراد سوم شخص یا شرکای تبلیغاتی این کمپانی به اشتراک گذاشتهشده است.
توییتر مدعی شده است که بهتازگی در رابطه با تنظیمات حریم شخصی کاربر با مشکل مواجه شده است و احتمالا بهصورت ناخواسته اطلاعات کاربران را با افراد سوم شخص به اشتراک گذاشته است.
به گزارش ایتنا به نقل از cnet، توییتر مدعی شده است که احتمالا تجربه آن دسته از کاربرانی که از ماه می 2018 روی تبلیغی کلیک کرده یا آن را مشاهده کردهاند احتمالا با افراد سوم شخص یا شرکای تبلیغاتی این کمپانی به اشتراک گذاشتهشده است.
این اطلاعات شامل کد کشور کاربر، اطلاعات مرتبط با تبلیغ و زمان و چگونگی درگیری این افراد با تبلیغ یادشده است.
کد مطلب: 57669
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57669/توییتر-بدون-اجازه-کاربران-اطلاعات-شرکایش-داده