ایتنا - رگولاتوری سامانهای با شماره 195 را در اختیار شهروندان قرار داده تا با تماس با آن بتوانند گزارشهای مربوط به تخلفات، حوادث، مشکلات و شکایات خود از شرکتهای زیرمجموعه و دارای مجوز این سازمان مطرح کنند.
گزارشی از وضعیت خدمات اینترنت، موبایل و تلفن در کشور
17 مرداد 1398 ساعت 16:51
ایتنا - رگولاتوری سامانهای با شماره 195 را در اختیار شهروندان قرار داده تا با تماس با آن بتوانند گزارشهای مربوط به تخلفات، حوادث، مشکلات و شکایات خود از شرکتهای زیرمجموعه و دارای مجوز این سازمان مطرح کنند.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یا همان رگولاتوری سامانهای با شماره 195 را در اختیار شهروندان قرار داده تا با تماس با آن بتوانند گزارشهای مربوط به تخلفات، حوادث، مشکلات و شکایات خود از شرکتهای زیرمجموعه و دارای مجوز این سازمان مطرح کنند. با توجه به وضعیت این سامانه، میتوان برآوردی سرانگشتی از وضعیت خدمات مرتبط با این سرویسها در کشور بدست آورد.
به گزارش ایتنا از تابناک، مجید حقی، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه میزان شکایات ثبت شده در سامانه 195 از خدمات ارتباطی نسبت به سال گذشته افزایش یافته اعلام نمود که تعداد 24 هزار و 621 شکایت مطرح شده در این سامانه به صورت مستقیم تا حصول نتیجه از سوی این سازمان پیگیری شده است. این آمار متعلق به 4 ماه ابتدایی سال جاری است.
معاون امور پستی رگولاتوری در خصوص آمار و ارقام شکایتهای مطرح شده در این زمینه اعلام نموده که از ابتدای سال 1398 تا پایان تیر ماه به صورت کلی 30 هزار و 758 شکایت در این سامانه مطرح شده و به ثبت رسیده که از این میزان 24 هزار و 621 شکایت رسیدگی شده و 6 هزار و 137 شکایت دیگر نیز در حال حاضر در مراحل رسیدگی قرار دارند.
کد مطلب: 57671
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57671/گزارشی-وضعیت-خدمات-اینترنت-موبایل-تلفن-کشور