ایتنا - سهم برندهای تولیدکننده موبایل در طول یک دهه اخیر شاهد تغییرات قابل توجهی در بازارهای جهانی بوده است.
برندهای تلفن همراه به ترتیب موفقیت!
7 شهريور 1398 ساعت 23:39
ایتنا - سهم برندهای تولیدکننده موبایل در طول یک دهه اخیر شاهد تغییرات قابل توجهی در بازارهای جهانی بوده است.
از آنجایی که بازار جهانی گوشیهای هوشمند که در سالهای اخیر با رکود قابل توجهی مواجه شده است، بسیاری از شرکتهای تولیدکننده موبایل در تلاشند با ارائه و افزودن قابلیت و فناوریهای نوین و منحصر بفرد نظر و توجه کاربران و مشتریان را به سوی خود جلب کنند و بدین ترتیب سهم بیشتری از بازار کشورهای مختلف در جهان را به خود اختصاص دهند.
به گزارش ایتنا از ایسنا، با اینکه روزگاری نوکیا یکی از بزرگترین شرکتهای تولید و عرضه کننده موبایل در جهان به شمار میآمد، اما در سالهای اخیر شاهد یک رکود و کاهش بیسابقه در میزان فروش محصولاتش بوده که البته با همکاری شرکت اچامدی گلوبال توانست تا حد زیادی فعالیت اندک خود در یک دهه اخیر را جبران کند و سهم خود در بازارهای جهانی موبایل ر احیا کند.
کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی و آماری استاتیستا به تازگی با انتشار گزارش و نموداری سعی کردهاند که سهم برندهای مختلف تولیدکننده موبایل را در طول یک دهه اخیر یعنی سه ماهه چهارم ۲۰۰۹ تا سه ماهه دوم ۲۰۱۹ میلادی نشان داده و به بررسی آن بپردازند.
بر اساس نمودار زیر، سهم سامسونگ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۰۹ میلادی تنها ۳.۳ درصد از بازارهای جهانی بود در حالی که نوکیا ۳۸.۶ درصد، اپل ۱۶.۱ درصد، بلک بری ۱۹.۱ ، اچ تی سی ۴.۵ درصد و سایر برندها نیز ۱۷.۶ درصد از بازار را به خود اختصاص داده بودند.
کد مطلب: 57912
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57912/برندهای-تلفن-همراه-ترتیب-موفقیت