کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کنترل بدرفتاری دانش آموزان با کمک یک نرم‌افزار

www.abc.net.au , 14 مهر 1398 ساعت 10:41

ایتنا - دکتر آدی ووتن به‌عنوان یک روان‌شناس بالینی و مدیر اجرایی اسمایلینگ مایند در این رابطه اعلام کرده است که معلمان باید از این نرم‌افزار برای تمرین آگاهی ذهن، مدیتیشن و تنظیم عواطف در کلاس بهره ببرند. او دراین‌باره می‌گوید: «معلم می‌تواند در مورد چگونگی واکنش جسمی بدن نسبت به احساسات صحبت کند.»


دانش آموزان مدارس استرالیا با استفاده از نرم‌افزارها مدیتیشن کرده و احساسات آن‌ها برای جلوگیری از بروز رفتارهای مخرب در مدرسه یا افزایش امید به آینده روشن در کودکان با پیش‌زمینه تروما ضبط می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  abc، دکتر آدی ووتن به‌عنوان یک روان‌شناس بالینی و مدیر اجرایی اسمایلینگ مایند در این رابطه اعلام کرده است که معلمان باید از این نرم‌افزار برای تمرین آگاهی ذهن، مدیتیشن و تنظیم عواطف در کلاس بهره ببرند. او دراین‌باره می‌گوید: «معلم می‌تواند در مورد چگونگی واکنش جسمی بدن نسبت به احساسات صحبت کند.»
 
علاوه بر این نرم‌افزارهای یادشده می‌تواند برای کودکان با نیازهای پیچیده بسیار مفید باشد. آدی ووتن دراین‌باره اعلام کرد: «این‌یک مشکل بزرگ در سراسر استرالیا است ... معلمان به‌عنوان روانشناس یا مشاور تربیت نمی‌شوند و معمولاً هنگام کار با دانش‌آموزانی که دارای مشکلات پیچیده سلامت روانی هستند نمی‌توانند شرایط را مدیریت کنند.»
 


علاوه بر این گزارش‌ها نشان داده است که سوءاستفاده عاطفی رایج‌ترین نوع غفلت از کودکان در مراقبت از فرزند آوری در سراسر استرالیا است. علاوه بر این مراقبت‌های بعد از تروما در خانواده‌ها بسیار پایین است و علاوه بر این گران بودن این دسته از خدمات موجب عدم مراجعه برای درمان شده است.
 
به‌این‌ترتیب مدرسه به آسیب‌پذیر مکان برای بروز پیامدهای تروما در کودکان تبدیل می‌شود اما آموزش معلمان برای حفظ موقعیتی پویا در درمان این دسته از مشکلات روانی می‌تواند از بروز این دسته از حوادث تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند. در این میان نرم‌افزارهای پیشنهادی گروه‌های درمانی برای از بین بردن این سری از آسیب‌ها تا حد زیادی کمک‌رسان خواهد بود.


کد مطلب: 58320

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58320/کنترل-بدرفتاری-دانش-آموزان-کمک-یک-نرم-افزار

ايتنا
  https://www.itna.ir