ایتنا - بیشترین شکایت مشترکین در مهرماه ۱۳۹۸ در حوزه اینترنت بوده که ۴۴.۹ درصد کل آمار شکایات را به خود اختصاص داده است.
گلایه از اینترنت در صدر شکایات!
10 آبان 1398 ساعت 22:17
ایتنا - بیشترین شکایت مشترکین در مهرماه ۱۳۹۸ در حوزه اینترنت بوده که ۴۴.۹ درصد کل آمار شکایات را به خود اختصاص داده است.
طبق گزارشهای ماهانه در سامانه سپاس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، بیشترین شکایات ثبت شده در مهر امسال مربوط به اینترنت بوده است.
به گزارش ایتنا از ایسنا، اداره کل حفاظت از حقوق مصرفکنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری)، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه ۱۹۵) تا پایان مهر ماه سال جاری را منتشر کرده است.
گزارشهای ارائه شده بر اساس تعداد تیکتهای ثبت شده در سامانه سپاس و هفت حوزه کاری است که مشترکان میتوانند از طریق مرکز تماس یا سایت، به شکایت در سامانه اقدام کنند. حوزههای کاری شامل اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان و سرویس ارزش افزوده میشود.
اما مهمترین نتایج حاصل از تحلیل دادههای استخراجشده حاکی از آن است که بیشترین شکایت مشترکین در مهرماه ۱۳۹۸ در حوزه اینترنت بوده که ۴۴.۹ درصد کل آمار شکایات را به خود اختصاص داده است.
تعداد کل شکایتهای ثبتشده در شهریورماه معادل ۹۷۰۹ مورد است که نسبت به شهریورماه سال جاری ۹.۴ درصد افزایش داشته است. ۵۸.۳ درصد کل شکایات در ماه مذکور از درگاه سامانه سپاس ثبت شده است.
کد مطلب: 58649
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58649/گلایه-اینترنت-صدر-شکایات