ایتنا- کمپانی های ادوبی، توییتر و نیویورک تایمز در همکاری با یک دیگر روی استانداردی کار می کنند که به ناشران اصلی و واقعی یک جبر اعتبار می دهد.
برنامه ویژه توییتر برای جذب مخاطب برای سایر رسانهها
11 آذر 1398 ساعت 14:57
ایتنا- کمپانی های ادوبی، توییتر و نیویورک تایمز در همکاری با یک دیگر روی استانداردی کار می کنند که به ناشران اصلی و واقعی یک جبر اعتبار می دهد.
کمپانیهای ادوبی، توییتر و نیویورک تایمز در همکاری با یک دیگر روی استانداردی کار میکنند که به ناشران اصلی و واقعی یک جبر اعتبار می دهد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی engadget، کمپانیهای ادوبی، توییتر و نیویورک تایمز از مشاهده رواج محتوای چندرسانهای جعلی به ستوه آمدهاند و برای مبارزه با آن با یکدیگر متحد شدهاند.
این اتحاد سه گانه به تازگی طرحی را با نام Content Authenticity Initiative یا اصالت متحوا منتشر کرده است.
هدف این پروژه ساخت استانداردی برای توزیع محتوای چندرسانهای است. به صورت کلی شما میتوانید با بررسی آن فایل پی ببرید که یک تصویر یا ویدیو مشروع است یا خیر.
کد مطلب: 58745
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58745/برنامه-ویژه-توییتر-جذب-مخاطب-سایر-رسانه-ها