ایتنا - علاقه و تمایل کاربران آمریکایی به خریداری، استفاده و وقت گذرانی بر اپلیکیشنهای چینی ۶۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
جذابیت عجیب اپلیکیشنهای چینی برای آمریکاییها!
20 آبان 1398 ساعت 12:54
ایتنا - علاقه و تمایل کاربران آمریکایی به خریداری، استفاده و وقت گذرانی بر اپلیکیشنهای چینی ۶۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
آمارهای منتشر شده حاکیاست که علاقه و تمایل کاربران آمریکایی به استفاده از اپلیکیشنهای چینی در طول یک سال گذشته ۶۵ درصد رشد و افزایش یافته است.
به گزارش ایسنا، برخلاف تشدید اختلافات و جنگ تجاری میان چین و آمریکا، به نظر میرسد که چین با توسعه اپلیکیشنها و شبکههای اجتماعی جذاب و شگفتانگیز در سال های اخیر توانسته است به میزان قابل توجهی نظر و توجه کاربران در کشورای مختلف جهان را به سمت و سوی خود جلب کند.
حالا بر اساس تازهترین آمار و گزارشهای منتشر شده از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی سنسور تاور، علاقه و تمایل کاربران آمریکایی به خریداری، استفاده و وقت گذرانی بر اپلیکیشنهای چینی ۶۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
به گزارش ایتنا از ایسنا، این تحلیلگران با بررسی دادههای موجود عنوان کردهاند که افزایش چشمگیر تمایل و علاقه کاربران آمریکایی به اپلیکیشنهای چینی موجود در فروشگاه اپ استور و پلی استور، بدان معناست که چین در حوزه تکنولوژی، شبکههای اجتماعی و توسعه اپلیکیشن های متناسب با نیاز کاربران عملکرد بسیار موفقیت آمیزتری نسبت به سایر کشورها علی الخصوص ایالات متحده آمریکا داشته و توانسته به توسعه برنامه هایی بپردازد که مشابه آمریکایی آن وجود نداشته و یا در امکاناتش به تکامل نرسیده است.
بر اساس گزارش شبکه CNBC، به عنوان مثال یکی از اپلیکیشنهای چینی که در طول یک سال اخیر به شدت از سوی کاربران در سراسر جهان مورد استقبال و محبوبیت قرار گرفت، Tik Tok است که یک شبکه اجتماعی با پلتفرم ویدئو محور است که فیلمهای کوتاه و جذاب با ترند روز را برای کاربران به نمایش در می آورد.
طبق اطلاعات منتشر شده در این گزارش، اپلیکیشنهای توسعه داده شده توسط شرکتهای چینی موفق شده اند در سه ماهه گذشته سال جاری میلادی، ۷۴۵ میلیون دلار درآمدزایی کنند.
همچنین آمارها حاکیست که کاربران آمریکایی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی ۳.۴۳ میلیارد دلار برای خریداری و استفاده از اپلیکیشنهای موجود در پلتفرم گوگل پلی استور و اپ استور اپل هزینه کرده اند که ۲۲ درصد از آنها، اپلیکیشن های چینی بوده اند.
این بدان معناست که از میان ۱۰۰ اپلیکیشن محبوب و برتر برای کاربران آمریکایی، ۲۵ اپلیکیشن به توسعه دهندگان چینی تعلق داشته است. این رقم در مقایسه با آمار مدت مشابه سال گذشته با اندکی افزایش روبرو شده است. از میان بازیهای محبوب چینی در میان کاربران جهان، میتوان به اپلیکیشن بازی PUBG اشاره کرد.
کد مطلب: 58779
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58779/جذابیت-عجیب-اپلیکیشن-های-چینی-آمریکایی-ها