ایتنا - شکایتهای ثبتشده از هر یک از اپراتورها در حوزه تلفن همراه حاکی از افزایش ۲.۷ درصدی شکایات و در حوزه تلفن ثابت حاکی از کاهش ۱۱ درصدی شکایات در آذرماه نسبت به شهریور امسال است.
افزایش ۱۱ درصدی شکایات درحوزه تلفن ثابت
14 دی 1398 ساعت 11:37
ایتنا - شکایتهای ثبتشده از هر یک از اپراتورها در حوزه تلفن همراه حاکی از افزایش ۲.۷ درصدی شکایات و در حوزه تلفن ثابت حاکی از کاهش ۱۱ درصدی شکایات در آذرماه نسبت به شهریور امسال است.
شکایتهای ثبتشده از هر یک از اپراتورها در حوزه تلفن همراه حاکی از افزایش ۲.۷ درصدی شکایات و در حوزه تلفن ثابت حاکی از کاهش ۱۱ درصدی شکایات در آذرماه نسبت به شهریور امسال است.
به گزارش ایتنا از ایسنا، اداره کل حفاظت از حقوق مصرفکنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه ۱۹۵) تا پایان آذرماه سال جاری را منتشر کرده است.
مقایسه شکایات ثبتشده در حوزه تلفن همراه که ۲۹۲۰ مورد در آذرماه بوده، در مقایسه با شهریورماه سال جاری و ۲۸۴۳ شکایت، حاکی از افزایش ۲.۷ درصدی شکایات است. همچنین در حوزه تلفن ثابت، تعداد شکایات در آذرماه سال جاری، ۱۷۹۰ عدد بوده که در مقایسه با آمار ۱۶۱۴ شکایت در شهریورماه، ۱۱ درصد افزایش داشته است.
مهمترین نتایج حاصل از تحلیل دادههای استخراجشده از همراه اول حاکی از آن است که در آذرماه در حوزه تلفن همراه ۱۵۳۵ شکایت ثبت شده که ۲۴.۲ درصد شکایات مربوط به عدم آنتندهی بوده که در آذرماه نسبت به آبانماه و مهرماه کاهش داشته است. تعداد شکایات رسیدگیشده در آذرماه نسبت به آبانماه ۳۶.۴ درصد کاهش داشته، درحالیکه تعداد شکایات ثبتی در همین بازه ۲۲.۹ درصد کاهش داشته است. باتوجه به این آمار میتوان نتیجه گرفت عملکرد این اپراتور در رسیدگی به شکایات در آذرماه نسبت به آبانماه کاهش ۱۳.۵ درصدی داشته است.
کد مطلب: 59393
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59393/افزایش-۱۱-درصدی-شکایات-درحوزه-تلفن-ثابت