ایتنا - بانک انگلیسی نات وست پس از غیب شدن پولهای برخی مشتریان خود در زمان استفاده از اپلیکیشن بانکداری موبایلی این بانک مجبور به عذرخواهی از آنها شد.
بانک انگلیسی نات وست پس از غیب شدن پولهای برخی مشتریان خود در زمان استفاده از اپلیکیشن بانکداری موبایلی این بانک مجبور به عذرخواهی از آنها شد.
به گزارش ایتنا از مهر، برخی مشتریان بانک نات وست اعلام کردهاند در زمان نقل و انتقال پول و انجام تراکنش از طریق اپلیکیشن آن شاهد کم شدن پول از حساب خود هستند، ولی تراکنش مورد درخواست آنها عملاً انجام نمیشود.
بانک نات وست بابت این موضوع از کاربران عذرخواهی کرده و علت این مساله را نقص فنی دانسته است. نقص یادشده به مدت نیم ساعت ادامه یافته و تمامی تراکنشهای انجام شده طی این مدت با همین خطا مواجه شدهاند.
این بانک میگوید مشکل فنی یادشده را برطرف کرده و تراکنشهای انجام شده طی این مدت هم اصلاح شده و پولها به مقصد ارسال شدهاند. نات وست در مورد علت وقوع این مساله توضیحی ارائه نکرده است.