ایتنا- بخش اروپایی سونی به دلیل نقص قوانین مشتری مداری در کشور استرالیا مجبور به پرداخت جریمهای 2.4 میلیون دلاری شد.
جریمه 2.5 میلیون دلاری سونی به دلیل خدمات پس از فروش ضعیف
سايت خبری ايتنا , 25 خرداد 1399 ساعت 4:00
ایتنا- بخش اروپایی سونی به دلیل نقص قوانین مشتری مداری در کشور استرالیا مجبور به پرداخت جریمهای 2.4 میلیون دلاری شد.
بخش اروپایی سونی به دلیل نقص قوانین مشتری مداری در کشور استرالیا مجبور به پرداخت جریمهای 2.4 میلیون دلاری شد.
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، چهار کاربر استرالیایی پلیاستیشن در تماس با شعبه اروپای سونی مدعی شدند که بازیهای دانلود شده آنها دچار نقص بوده است. سونی به این کاربران اعلام کرد که این کمپانی نمیتواند بعد از دانلود یک بازی یا با گذشت 14 روز از این خرید، هزینه آن را به خریداران برگرداند.
این ادعای سونی با قانون مصرفکننده استرالیا یا بهاختصار ACL در تضاد است و هماکنون بخش اروپایی سونی باید به همین دلیل جریمهای 2.4 میلیون دلاری پرداخت کند. این کمپانی بهجای استرداد وجه پرداختشده از طرف خود به یکی از چهار مشتری یادشده اعلام کرد است که از ناشر بازیها درخواست خواهد کرد تا وجه یادشده را بازگرداند.
کد مطلب: 61202
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61202/جریمه-2-5-میلیون-دلاری-سونی-دلیل-خدمات-فروش-ضعیف