ایتنا - تهیهکنندگان این گزارش موفقیت گوگل در کسب رتبه سوم را به «رشد اکوسیستم محل کار مبتنی بر ابر آن ارتباط دادهاند که با ترکیب آفیس 365 و Microsoft Teams برای افراد امکان فعالیت "طبق روال عادی" را در طی دوران قرنطینه فراهم آورده است».
اپل رتبه خود به عنوان ارزشمندترین برند جهان را به آمازون باخت
سايت خبری ايتنا , 21 تير 1399 ساعت 4:00
ایتنا - تهیهکنندگان این گزارش موفقیت گوگل در کسب رتبه سوم را به «رشد اکوسیستم محل کار مبتنی بر ابر آن ارتباط دادهاند که با ترکیب آفیس 365 و Microsoft Teams برای افراد امکان فعالیت "طبق روال عادی" را در طی دوران قرنطینه فراهم آورده است».
به اطرافتان نگاه کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی برایتان بیشترین ارزش را دارد. آیا ارزشمندترین عنصر برای شما آن فردیست که تحت استرس بالایی کار میکند و دستمزد کمی میگیرد تا بستهها را درب منزل به شما تحویل دهد؟ یا ارزشمندترین چیز برایتان آیفونی است که برایتان امکان سفارش دادن آن بسته را فراهم آورده است؟
به گزارش ایتنا به نقل از ZDNet، گزارش BrandZ 2020 به ردهبندی ارزشمندترین برندهای جهان پرداخته است. این وبسایت مدعیست که بزرگترین دیتابیس موجودی برند جهان، با میلیونها مصاحبه و نقطه دادههای اندک است که یک کلیت عظیم و مهم را میسازد. و چه کلیتی.
تهیهکنندگان این گزارش، WPP's Kantar، مدعیسند که این گزارش برندهایی را مورد سنجش قرار میدهند که «بزرگترین نقشآفرینی دلاری مطلق را در ارزش کل شرکتهای والد مربوطهشان، با در نظر گرفتن عملکرد کنونی و پیشبینیشده، دارند».
آینده ممکن است برای برخی از برندها ناخوشایند باشد.
اپل باری دیگر در رقابت با آمازون برای دستیابی به تاج نهایی شکست خورد.
از سویی دیگر، اوضاع بر وفق مراد مایکروسافت بوده، به طوری که با عبور از گوگل جایگاه سوم را از آن خود کرده است. تهیهکنندگان این گزارش این موفقیت گوگل را به «رشد اکوسیستم محل کار مبتنی بر ابر آن ارتباط دادهاند که با ترکیب آفیس 365 و Microsoft Teams برای افراد امکان فعالیت "طبق روال عادی" را در طی دوران قرنطینه فراهم آورده است».
کد مطلب: 61533
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61533/اپل-رتبه-خود-عنوان-ارزشمندترین-برند-جهان-آمازون-باخت